Tror jeg strammet litt for mye ja, for nå er den litt tung på rattet samt det er
absolutt ingen dødgang. Pluss at all klikkelyd som kom da en skifter retning nå er borte.
Det viste seg at det ikke var bærekuler som var gåen, men at bærearm ikke var 100% satt inn i forstillingen. Noe jeg slet med i sikkert 3 timer for å få til, det virket nesten en stund som om enten fjærpakken skjøv bærearmen litt ut når jeg strammet umbraco bolten eller at rulle lager som er inne i forstillingen var litt slitt, da det klart er en liten slark når arm ikke er satt helt inn. Som kunne lett forrvekles som gåen bærekule. Prøvde forrøvrig med 3 bærearmer hvor bærekulen kjentes helt fin ut. Men som sagt etter litt frem og tilbake så forsvant all slark som var i hjulet

Nå er det heldigvis bare små ting igjen som gjenstår å reparer før etterkontroll, justere bremser bak, spylere, blink lys i dashboard blinker bare en gang når en blinker til venstre. (fungerer helt fint utvendig, bare i instrumentpanelet den blinker 1 gang) Og fjærnlys indikator i instrumentpanelet.
Og som et litte sidenotat, skjørtene var for lav for bukken de hadde tilgjengelig så kontrolør kom aldri under bilen, jekket den opp tittet litt under at alt så fint ut, deretter dro litt i hjulene.