mai 05, 2025, 00:20:51 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Pass opp! Skummelt å kjøre ombygd (senket) bil i skien i dag!  (Lest 1400 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: august 16, 2011, 21:50:27 pm »

Er noe slags Gatebil greier i sentrum.... Møtte fire stk onkel Blå på en 5 min kjøretur og alle pekte på bilen min og så på meg med morske øyne der jeg "svevde" bortover like over asfalten.....

Ergo, har du ikke papirene i orden men alikevel dine skilter kjære så hold din senkede Vw hjemme i dag hvis du bor i dette området av landet Glad

Mvh:
J. Eikstad
« Siste redigering: august 16, 2011, 23:06:31 pm av Bablefish. » Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem

Rolf T. Kastenwagen

Vis profil
« Svar #1 på: august 16, 2011, 21:58:13 pm »

Så gatebilbussen på wattenberg i ettermiddag.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
H-MEK
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: august 17, 2011, 00:04:04 am »

Er noe slags Gatebil greier i sentrum.... Møtte fire stk onkel Blå på en 5 min kjøretur og alle pekte på bilen min og så på meg med morske øyne der jeg "svevde" bortover like over asfalten.....

Ergo, har du ikke papirene i orden men alikevel dine skilter kjære så hold din senkede Vw hjemme i dag hvis du bor i dette området av landet Glad

Mvh:
J. Eikstad

Da får du muligens brev i posten til uka. Det har blitt vanlig praksis oppi her..
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« Svar #3 på: august 17, 2011, 00:06:34 am »

Mvh:
J. Eikstad

Da får du muligens brev i posten til uka. Det har blitt vanlig praksis oppi her..

Jeg liker en god utfordring, men trenger ofte et spark i baken for å komme i gang Gliser
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!