BERGER
|
 |
« på: august 23, 2011, 08:44:52 am » |
|
Hei folkens og takk for en fantastisk SCC helg!  Jeg greide å glemme batteriet til kameraet mitt hjemme og fikk ikke tatt et eneste bilde...  Så nå ønsker jeg meg bilder av ALT fra SCC; racing, utstilling, fest, konsert, køer, regn, sol, bilvask, camping, depoer, Vintage Village, Schwim tur osv. Pleeeese  Mvh Berger
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #1 på: august 23, 2011, 15:31:24 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....
|
 |
« Svar #2 på: august 23, 2011, 15:41:05 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
 "Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
|
|
|
JanneT2
Seniormedlem

|
 |
« Svar #3 på: august 23, 2011, 15:53:20 pm » |
|
Min tråd. Litt fra fredag, masser fra lørdag og litt fra søndag. Enjoy! Dere kan bare kopiere bilderne. http://www.vwnorge.no/index.php/topic,38136.0.html
|
|
« Siste redigering: august 24, 2011, 11:53:55 am av JanneT3 »
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: august 24, 2011, 09:18:48 am » |
|
regner med det kan være aktuelt med levender biler + lyd også? Mine YT klipp:
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: august 24, 2011, 09:44:39 am » |
|
Hei folkens og takk for en fantastisk SCC helg!  Jeg greide å glemme batteriet til kameraet mitt hjemme og fikk ikke tatt et eneste bilde...  Så nå ønsker jeg meg bilder av ALT fra SCC; racing, utstilling, fest, konsert, køer, regn, sol, bilvask, camping, depoer, Vintage Village, Schwim tur osv. Pleeeese  Mvh Berger Det er vi som skal si TAKK Berger.....til deg og den andre som får hjulene til å gå rundt. TUSEN TAKK! Hva hadde VW-miljøet i Norge vært om vi ikke hadde SCC? Nada! Et fantastisk arrangement av internasjonalt kaliber. Jeg savner bilder av a) Møller-teltet og b) Cornerstone-line-up ...... Noen som har slike?
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #6 på: august 24, 2011, 10:18:58 am » |
|
Her er noen bilder jeg tok.
Tusen takk til alle som stilte ut bilen sin i Vintage village. En spesiell takk til dere som bidro til å lage en flott campingbilutstilling. Molly nevnes spesielt, akkurat slik vi ønsket oss det!
Vi kan heller ikke glemme Porsche-traktoren med gammel sportsbil av rett merke, på hengeren
|
|
« Siste redigering: august 24, 2011, 10:31:22 am av Oval57 »
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #7 på: august 24, 2011, 10:24:48 am » |
|
Ett bilde til i fra Møller-teltet.
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Kid-A
Seniormedlem

Hotshopper
|
 |
« Svar #8 på: august 24, 2011, 10:53:49 am » |
|
Ikke vært helt frisk sia SCC, så bildesorteringa har drøyd litt  Her er første smakebit 
|
|
|
Loggført
|
My religion is kindness
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: august 24, 2011, 11:28:41 am » |
|
FOR et bilde! Amazing!
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #11 på: august 24, 2011, 11:53:16 am » |
|
Det ble et flott bilde, Arild. Litt lettere å se her enn på kameraet på stripa. God bedring!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Rune54
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: august 24, 2011, 19:17:43 pm » |
|
Ikke vært helt frisk sia SCC, så bildesorteringa har drøyd litt  Her er første smakebit  ååå... Du må bare sende meg orginalen av det bildet på mail. sendes til leirpoll@hotmail.com
|
|
|
Loggført
|
bugcamp.no
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: august 24, 2011, 19:33:05 pm » |
|
Ditch the Bitch let`s go racin....... I`m the bitch let`s go racin......  fett merke
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
boble54
Seniormedlem

|
 |
« Svar #15 på: august 24, 2011, 21:15:15 pm » |
|
Tusen takk til alle som stilte ut bilen sin i Vintage village. En spesiell takk til dere som bidro til å lage en flott campingbilutstilling. Molly nevnes spesielt, akkurat slik vi ønsket oss det!
Vi kan heller ikke glemme Porsche-traktoren med gammel sportsbil av rett merke, på hengeren
Ikke noe bilde av rustcamper,n min da?  ......... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #17 på: august 24, 2011, 21:32:41 pm » |
|
Ikke noe bilde av rustcamper,n min da?  .........  noen med den i bakrunden http://mollythevwcamper.blogspot.com/
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem

ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #18 på: august 24, 2011, 21:43:59 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
bay crewcab
Seniormedlem

|
« Svar #19 på: august 27, 2011, 18:02:49 pm » |
|
Hvor blir det av resten av SCC bildene tro??? Må jo være flust av bilder som ikke er lagt ut ennå??
|
|
|
Loggført
|
Member of mandagsklubben Member of Ultimate Street Bays Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
|
|
|
ZAR
Supermedlem

Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
 |
« Svar #20 på: august 27, 2011, 18:56:07 pm » |
|
Ligger en god del bilder her: http://blog.algroy.no/
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
58orgbug
Supermedlem

|
 |
« Svar #21 på: august 27, 2011, 21:47:08 pm » |
|
Hei, jeg så du hadde tatt bilde av bobla mi også, så jeg tok å lagra det på pc`n min, er det greit eller, lettere å be om tilgivelse enn tilatelse er det ikke det æ. 
|
|
|
Loggført
|
FOLLO VW KLUBB
|
|
|
ZAR
Supermedlem

Patina er mangel på vedlikehold og reparasjoner
|
 |
« Svar #22 på: august 27, 2011, 22:31:38 pm » |
|
Hei, jeg så du hadde tatt bilde av bobla mi også, så jeg tok å lagra det på pc`n min, er det greit eller, lettere å be om tilgivelse enn tilatelse er det ikke det æ.  Det går helt fint, gi beskjed om du ønsker bedre det i bedre oppløsning!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|