Et forum for luftkjølt volkswagen  
Juli 30, 2010, 17:09:39 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lykteglass - Bosch og Hella  (Lest 2540 ganger)
SplitMan
Moderator
Supermedlem

Vis profil
« Svar #30 på: November 19, 2009, 14:45:57 »

En som jeg og Bodø prøvde og får "tak" på Glad

Jeg ler...

Ja bare le du. Det gikk fullstendig over stokk og stein for en stakkars trøtt f..... i morres. Jeg beklager så meget at jeg ødela en seriøs originalpolitzei-tråd med slike useriøse bilder. Det skal forhåpentligvis ikke gjenta seg.

Og "tak" det fikk vi tak i, 3-folders til og med. Ligger trygt lagret og venter på bedre tider. Husker det Mr. split?
Forresten: Ikke diss "the split cruisers"  !! Det er en serriøs klubb skjønner u !!

MVH
Ex Roadster69, Split52,  AKA Anders.

Trenger ikke minne meg på det.... jeg minnes og angrer på stort sett alt jeg har solgt... Sånn er det bare. Men - bilen som taket var tenkt til ble jo til Coupe, så jeg skal ikke klage. Lykke til med prosjektene og den seriøse klubben!
Loggført

SCREWDRIVER #2
Oval57
Moderator
Supermedlem

Nå er originalbil på moten igjen

Vis profil WWW
« Svar #31 på: November 19, 2009, 15:04:26 »

En som jeg og Bodø prøvde og får "tak" på Glad

Jeg ler...

Ja bare le du. Det gikk fullstendig over stokk og stein for en stakkars trøtt f..... i morres. Jeg beklager så meget at jeg ødela en seriøs originalpolitzei-tråd med slike useriøse bilder. Det skal forhåpentligvis ikke gjenta seg.

Og "tak" det fikk vi tak i, 3-folders til og med. Ligger trygt lagret og venter på bedre tider. Husker det Mr. split?
Forresten: Ikke diss "the split cruisers"  !! Det er en serriøs klubb skjønner u !!

MVH
Ex Roadster69, Split52,  AKA Anders.

Trenger ikke minne meg på det.... jeg minnes og angrer på stort sett alt jeg har solgt... Sånn er det bare. Men - bilen som taket var tenkt til ble jo til Coupe, så jeg skal ikke klage. Lykke til med prosjektene og den seriøse klubben!

Og jeg som trodde at man ikke K med chassisnummerspesifikasjoner?HæHæ? Hva skjer`a? TEMA på neste, neste møte?
Loggført

*paradise road*

Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Håkon A. Solberg, Tlf. 900 13 764, Drammen (Ække fra Drammen altså!)
SplitMan
Moderator
Supermedlem

Vis profil
« Svar #32 på: November 19, 2009, 15:08:32 »

Hehe...polizeiet sover aldri...

Man lærer jo med årene.. Taket, skallet og planene ble anskaffet/lagt for 15 år siden, for 10 år siden skjønte jeg at jeg var på bærtur, for 5 år siden ble det solgt. Schoene mae?
Loggført

SCREWDRIVER #2
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!