mai 05, 2025, 20:40:11 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvor lange er støtdemperene bak på en orginal svingaksel boble?  (Lest 930 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: september 16, 2011, 10:41:07 am »

Lurer litt på hvor lange de er når de er helt ute?
Hvorfor? Jo fordi bobla mi er stiv og fin i fronten men myk å fæl bak. Derfor lurer jeg litt på å prøve med GAZ hardhetsjusterbare coilover's.... Og disse finnes i ørti lengder..
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Pan
Supermedlem

Vis profil

« Svar #1 på: september 16, 2011, 11:57:36 am »

Bare husk at stivere bakaksel uten å stive av forakselen også, har en tendens til å gjøre bilen mer overstyrt. Med mindre fjæringa bak har blitt unormalt myk med åra, da.
Loggført
1303SS
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: september 16, 2011, 12:43:50 pm »

http://www.paruzzi.com/webshop/?zoektrefwoord=1309&group=5&subgroup=----
her står vel kansje det du er ute etter.410mm utdratt Hæ
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« Svar #3 på: september 16, 2011, 15:40:11 pm »

Bare husk at stivere bakaksel uten å stive av forakselen også, har en tendens til å gjøre bilen mer overstyrt. Med mindre fjæringa bak har blitt unormalt myk med åra, da.

Takk for tips. Saken er at jeg har STIV 5" innkortet forstilling, mens det bak ikke harmonerer over hodet Gliser
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Pan
Supermedlem

Vis profil

« Svar #4 på: september 16, 2011, 17:51:18 pm »

Da blir den kanskje vel mye understyrt, ja, siden forakselen får så mye av jobben med å hindre bilen fra å krenge i sving Glad
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!