TURBO
Gjest
|
 |
« på: oktober 19, 2011, 22:53:43 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
66 Cab
Supermedlem
    
Innlegg: 619
Bosted: Skien
Boden Kratzende Autos
|
 |
« Svar #1 på: oktober 19, 2011, 23:50:43 pm » |
|
Trillebåret er nok litt hotere på det øverste bildet 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem
    
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold
|
 |
« Svar #2 på: oktober 24, 2011, 17:20:51 pm » |
|
Trillebåret er nok litt hotere på det øverste bildet  det er vel en smaksak?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
vwsolli
Supermedlem
    
Innlegg: 2447
Bosted: Fredrikstad
1972 Bay & 1976 Bay
|
 |
« Svar #3 på: oktober 24, 2011, 18:39:17 pm » |
|
Ikke lett valg men hvis JEG måtte velge hadde jeg gått for nr1
|
|
|
Loggført
|
1968 T1 (Solgt) 1972 T2 1968 T1 (solgt) 1976 T2 (konebil)
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #4 på: oktober 24, 2011, 20:04:22 pm » |
|
Har du lagra Empi 8 i trillebåra?
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #5 på: oktober 24, 2011, 20:23:55 pm » |
|
Lakk sentrene på 8 spokene i samme farge som bilen, klassisk trick som sjelden blir feil.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #6 på: oktober 24, 2011, 21:17:02 pm » |
|
8 spoke med senter i "gusjegull" og FEITE gateslicks som er så breie at de akkurat IKKE går innenfor bakskjermene 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #7 på: oktober 24, 2011, 21:22:52 pm » |
|
Lakk sentrene på 8 spokene i samme farge som bilen, klassisk trick som sjelden blir feil.
Har sett en del varianter av det,å i 8 av 10 tilfeller syntes jeg det er horribelt!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #8 på: oktober 24, 2011, 21:25:59 pm » |
|
Ikke lett valg men hvis JEG måtte velge hadde jeg gått for nr1
Er litt enig der,2 liter er vel litt mindre vanlig i forhold til 8-spoke,men syntes polerte 8-spoke ble overraskende kult. 8-spoke kommer vel til å kle bobla enda bedre når jeg for på fangere igjen  Foreløpig blir det 2liter på sommer og 8-spoke på vinterdekk 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
JS
Supermedlem
    
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad
|
 |
« Svar #9 på: oktober 24, 2011, 21:31:04 pm » |
|
Lakk sentrene på 8 spokene i samme farge som bilen, klassisk trick som sjelden blir feil.
Har sett en del varianter av det,å i 8 av 10 tilfeller syntes jeg det er horribelt! Har sett en del varianter av speilblanke 8 spokes, i 10 av 10 tilfeller synes jeg det er grusomt. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #10 på: oktober 24, 2011, 22:00:47 pm » |
|
Lakk sentrene på 8 spokene i samme farge som bilen, klassisk trick som sjelden blir feil.
Har sett en del varianter av det,å i 8 av 10 tilfeller syntes jeg det er horribelt! Har sett en del varianter av speilblanke 8 spokes, i 10 av 10 tilfeller synes jeg det er grusomt.  Godt smaken er som den berømte baken! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Rocket-Racing
Supermedlem
    
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold
|
 |
« Svar #11 på: oktober 24, 2011, 22:39:14 pm » |
|
Defintivt bilde nr 1, synes de kledde bilen godt. I likhet med JS er jeg helt alergisk mot helblanke 8-spokes. De ser litt bedre ut med lakk, men problemet er at alle "pølsefingerkopiene" er et hån mot det opprinnelige designet med sine slanke eiker.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #13 på: oktober 25, 2011, 10:15:31 am » |
|
Jeg synes du har kule vinterfelger jeg, Ingar, men det er 2 liters som gjelder på sommersåler Takk for det Odd Thomas  Ja det blir nok sånn 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|