Utrolig, det der hadde jeg ikke fått med meg.
Veldig synd for Prosjektet til 612RS er jo ett av de mer spennende syntes jeg.
Vi er helt klart forskjellige her på forumet:
Vi er alt fra VEEEELDIG Orginalpolizei til Knasten/Turbo Haraune
Og vi er alt fra Superstrøken lakk til flere titalls tusen kr, til ikke lakk i det heletatt.
Om noen av de i motsatt ende av skalaen, skulle sende noe oppkast, så hvorfor bry seg noe om det?
Hvis vi skal miste spennende prosjekttråder pga dette, ja da vil jeg at det skal opplyses stort om det!!
Jeg tror IKKE at alle medlemmene her inne støtter utspillene til alle de andre, eller?
OG det er ikke slik at det er noen her inne som er en så stor og hard kjerne at de styrer VWNorge.
Vi er mange som har vært her inne lenge og som har syslet med VW i mange år, og de aller fleste gjør som de vil. Mange liker jo å prøve å få folk til å gjøre akkurat det samme som dem selv, ikke skjønner jeg hvorfor, men det er da ikke noe krav.
Jeg sier det igjen og kanskje litt annerledes

har dere lyst til å skrive om det dere driver med så kom for all del med det, men ikke regn med at alle syntes det er kult, og det sier seg selv, mener jeg.
Og kommer det dritt på PM så legg ut PM'en i tråden din da vel, så får vi andre se hvor idiotiske folk kan være på PM.
Se på Studenten bygger muskler tråden... Der er det super høy selvsikkerthet på 0 erfaring, masse leggsparking, øksehugg, ja alt mulig, men hvilken tråd er mest lest her inne i detsiste? Jeg tror det er den.
Vi er på ett diskusjonsforum, vi må tåle at vi ikke er enige.
VW 612 RS, vær så snill, legg ut bilder og framdrift på 612 prosjektet. Jeg trodde det var dødt siden jeg ikke hadde sett tråden i det siste.
Jeg for min del er en som for tiden bygger VELDIG mye bil i hodet og ganske lite i virkeligheten, fordi jeg har andre ting å ta meg til i tillegg, og dermed har jeg flere uferdige prosjekttråder liggende her og de er for de fleste ganske kjedelige. Og slike er jo ikke akkurat det som holder liv i forumet og gjør det interessant, men det skaper da ett visst volum, og kanskje noen har noen interesse av det.