Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« på: desember 19, 2011, 12:36:47 pm » |
|
Dette setet selges for bud over 300,- kr. Forløbig sitter det godt der det er. Setet må ut da originalt sete må inn. Om noen har salt & pepper stoff-sete til 67-modell så rop ut.
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Oval57
Supermedlem

|
 |
« Svar #1 på: desember 20, 2011, 15:36:01 pm » |
|
HVEM kan motstå denne lekre sjåførstolen?
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: desember 20, 2011, 17:31:27 pm » |
|
HVEM kan motstå denne lekre sjåførstolen?
JEG!
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #3 på: desember 20, 2011, 18:18:08 pm » |
|
Hvordan ser festet på understellet ut? Med denne og senking vil barndooren min bli skikkelig rå 
|
|
|
Loggført
|
Ønsker å kjøpe originalt Hamburg pansermerke
|
|
|
Oval57
Supermedlem

|
 |
« Svar #4 på: desember 21, 2011, 12:28:59 pm » |
|
Hvordan ser festet på understellet ut? Med denne og senking vil barndooren min bli skikkelig rå  Det er bare å kline til! Du har jo flere biler denne passer til? Hva med å være litt innovativ (frampå, før andre) og kjøpe unike Jøran-felger, smalne og senke forstilling hos MAGS, få inn en SUBARU-motor, sveise bur hos Hammers, kjøpe luftfjærer og full pakke med bass og annen lyd? Ombyggingsdeler til 12 Volt har du sikkert liggende, og tips til hvordan du gjør det kan det hende at du får på VWNorge? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: desember 21, 2011, 12:59:16 pm » |
|
I stedet for å modernisere den ukurante varebilen, så bør du kjøpe en nyere varebil, får en helt grei T4 for 70 lapper. Den gamle gjør seg best i skogen med drag og Jøtul.
Jeg klarer å motstå Honda stolen din Hååkon, men jeg kan selge deg to til. De kommer anbefalt av Peter Plade
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
Oval57
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: desember 21, 2011, 13:22:02 pm » |
|
I stedet for å modernisere den ukurante varebilen, så bør du kjøpe en nyere varebil, får en helt grei T4 for 70 lapper. Den gamle gjør seg best i skogen med drag og Jøtul.
Jeg klarer å motstå Honda stolen din Hååkon, men jeg kan selge deg to til. De kommer anbefalt av Peter Plade
Fint. De virker gode å sitte i også. Kjekt med to så det blir likt. Ny signatur har jeg fått også; kjekt å være global moderator? Beklager senking av nivået. Men på en flerbruksbruksbil må det være litt lov?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: desember 21, 2011, 13:31:09 pm » |
|
Men på en flerbruksbruksbil må det være litt lov?
Må det, eller kan det...? og har du heiset skuldrene? Men uansett, jeg har slike om noen skal komplettere.
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #8 på: desember 21, 2011, 13:39:09 pm » |
|
Hvordan ser festet på understellet ut? Med denne og senking vil barndooren min bli skikkelig rå  Det er bare å kline til! Du har jo flere biler denne passer til? Hva med å være litt innovativ (frampå, før andre) og kjøpe unike Jøran-felger, smalne og senke forstilling hos MAGS, få inn en SUBARU-motor, sveise bur hos Hammers, kjøpe luftfjærer og full pakke med bass og annen lyd? Ombyggingsdeler til 12 Volt har du sikkert liggende, og tips til hvordan du gjør det kan det hende at du får på VWNorge?  Hmmm - kjenner at jeg blir inspirert her nå, får nok bruke julen til å tenke og planlegge, så setter jeg igang delesanking og ombygging på nyåret 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Splitboy
|
 |
« Svar #9 på: desember 21, 2011, 16:36:43 pm » |
|
hei, disser du gamle busser fra skogen med drag og jøtul eller...?? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
T2man
Supermedlem

Termos er bra
|
 |
« Svar #10 på: desember 21, 2011, 17:46:16 pm » |
|
Takk for konstruktivt innspill  Slettes ingen dum ide dette, de fleste som har kjørt disse bilene noen mil innser fort at de ikke er særlig godt egnet til formålet, komfort er et fremmedord for å si det sånn. Jeg ville garantert få den kuleste hvilebrakka i bygda her, ja trolig i hele Norge  Og at ingen andre gjør dette lenger gjør det hele ennå mere interessant 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
movikong
Nybegynner

|
 |
« Svar #11 på: desember 28, 2011, 17:07:37 pm » |
|
Hei. Er dette setet rett og slett 'bolt-on' på en '70 boble 1300? Er muligens interessert da jeg synes at det setet som sitter der nå er litt vel mykt å sitte i.
Mvh Movikong
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Boblehue
Supermedlem

Mr. Comfy......
|
 |
« Svar #12 på: desember 29, 2011, 12:45:12 pm » |
|
Ny pris; 6500.-
Da følger bilen det står i med på kjøpet. Sendes ikke.
|
|
|
Loggført
|
1968 VW T1
12 Volt og stolt! ©
|
|
|
movikong
Nybegynner

|
 |
« Svar #13 på: desember 29, 2011, 13:55:41 pm » |
|
I så fall tror jeg at jeg må takke nei  ; har for mange biler allerede. Mvh Movikong
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|