Da var desverre tiden kommet for å se om det er noen interesse for denne bilen. Jeg eier denne sammen med alak her på forumet. Men siden jeg nå har flytta ett godt stykke unna og vi har nok å gjøre med våre andre biler med mere, å er vi ikke at vi får tid til leketøyet alikevel.
Bilen er en Beach Buggy bygget i Sverige i 84 så vidt jeg husker. ( Papirene ligger i en eske i boden.. ) Den er godkjent ombygd i sverige. Og ferdig tollet inn her i Norge. Vi har hatt den på en kontroll hos BT, hvor den fikk ett par små enkle mangler. Feil dekk dim, bråkete eksos.. (sur kontrolant ) Og manglende papirer. Manglende papirer var tollpapirer som nå foreligger.
Det som da gjennstår for skilter er en etterkontroll, og betaling av engangsavgift og vrakpant. Så vidt jeg husker er engangsavgiften i omerådet 4000,-
Vi vil i første omgang se om det er noen interese for bilen uregga. Igjen fordi vi ikke har tid/plass til bilen. Ta kontakt om det er noe du lurer på.
Her ett bilde fra da vi brukte den:

Felgene på bildet følger ikke med, da de nå sitter på en gullfarvet oval i stavanger omerådet. Det følger med standard bredda felger. Og trommelbremer hele veien.
Og en singelporta 1300 maskin. Bøyle bak, og en bøyle om må moddes for å passe fremme.
Se ellers bilder her for bilder fra vår oppusing av bilen.
http://espen.atc.no/Bilder/Buggy/Pris lurer du på? Tja, ferdig regga ligger vel priene på rudt 40 000,- Så med litt matte kan man tenke eg hva vi ønsker, men er åpen for bud.
Mvh
Espen
92409023