torivar
|
 |
« på: januar 07, 2012, 00:29:48 am » |
|
Som tittelen sier;) Ta kontakt....
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #1 på: januar 18, 2012, 14:52:53 pm » |
|
Og opp
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #2 på: januar 18, 2012, 15:05:52 pm » |
|
Jeg har Norema takgrind med trespiler. Den er i bortimot NOS stand. Har ikke prøvd den på T2. Men den er alt for bred til bobla. Føttene er justerbare i bredden.
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #3 på: januar 18, 2012, 15:15:16 pm » |
|
Jeg har Norema takgrind med trespiler. Den er i bortimot NOS stand. Har ikke prøvd den på T2. Men den er alt for bred til bobla. Føttene er justerbare i bredden.
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.com
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #5 på: januar 18, 2012, 21:09:01 pm » |
|
Spennende! Hva snakker vi av pris?
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #6 på: januar 18, 2012, 21:23:27 pm » |
|
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.comden ser ut som alle andre norema takgrinder. skal ha 1200 for den
|
|
|
Loggført
|
Pål - 1959 T1 Rag Top (Ö\_!_/Ö) I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #7 på: januar 18, 2012, 21:56:43 pm » |
|
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.comden ser ut som alle andre norema takgrinder. skal ha 1200 for den Godt svart;) ...men ting kan være i forskjellig stand da. Driver du ikke med salg da? 
|
|
« Siste redigering: januar 19, 2012, 00:32:43 am av torivar »
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #8 på: januar 19, 2012, 00:21:16 am » |
|
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.comden ser ut som alle andre norema takgrinder. skal ha 1200 for den Godt svart;) ...men ting kan være i forskjellig stand da. Driver du ikke med slag da?  Når jeg skriver at den er i tilnærmet NOS stand. Tror du den er smårusten og sliten da?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
torivar
|
 |
« Svar #9 på: januar 19, 2012, 00:32:00 am » |
|
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.com[/quote den ser ut som alle andre norema takgrinder. skal ha 1200 for den Godt svart;) ...men ting kan være i forskjellig stand da. Driver du ikke med salg da?  Når jeg skriver at den er i tilnærmet NOS stand. Tror du den er smårusten og sliten da? Det tror jeg ikke, men har tilgode å kjøpe noe usett. Om du skjønner hva jeg mener. Har desverre opplevd mer enn en gang her på forumet at folk har særdeles forskjellig oppfatning av hva god stand er.
|
|
|
Loggført
|
1972 Pickup
|
|
|
Pål
Supermedlem

Vestfold
|
 |
« Svar #10 på: januar 19, 2012, 01:10:57 am » |
|
Kan du sende meg bilde på tor-ivarpettersen@hotmail.com[/quote den ser ut som alle andre norema takgrinder. skal ha 1200 for den Godt svart;) ...men ting kan være i forskjellig stand da. Driver du ikke med salg da?  Når jeg skriver at den er i tilnærmet NOS stand. Tror du den er smårusten og sliten da? Det tror jeg ikke, men har tilgode å kjøpe noe usett. Om du skjønner hva jeg mener. Har desverre opplevd mer enn en gang her på forumet at folk har særdeles forskjellig oppfatning av hva god stand er. Uansett, den sendes ikke i posten. Så er du interessert får du komme å se på den. Du bor ikke såååå langt unna 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|