Husk å bruk skikkelige slanger og rør på innsugssida. Og "poppoff" gjør jo det hele meningsløst siden all lufta går ut.
Hva mener du med dette, Gunnar?
Antilag/launch control er velprøvd og det funker, så jeg hadde ikke bekymret meg for å øse på om jeg hadde hatt en turbo av god kvalitet. At folk setter brutale settings på ræva deler er oppskrift til fiasko. Begrenset holdbarhet, ja, men thats the game

Sjekk også dette webinaret fra Motec, så får man det nøye forklart:
https://motec.adobeconnect.com/_a947097261/p4c05oapwra/?launcher=false&fcsContent=true&pbMode=normalSkjønner at du blei litt forvirra nå kormi, mener bare at du må ha skikkelige deler når du kjører anti lag, holder ikke med noe billig ræl "poppoff" greier og billige silikonslanger når du har en diger turbo jævel som står og lader maks på startplatta. DA blåser du slanger og poppoff til skogs, dette har vel først og fremst en tendes til å skje akkurat i det du slipper klutsjen og du har tenkt deg fort avgårde, da detter trykket og wastegaten stenger og så kommer trykket helvetes fort og så spruter silikonslanger og poppoff, OG wastegate'n må klare å håndtere all overskuddseksosen som kommer den veien når turboen bygger det trykket den skal, ellers bygger den bare mer trykk og du får mer trykk i innsuget enn du ber om. Er alt dimensjonert riktig, så er selvfølgelig ikke dette noe problem.