RødeBaron
|
 |
« Svar #180 på: mai 04, 2012, 20:29:50 pm » |
|
Dæven ta,lobo! Du e døkti. Løkke te me skole oppgave og fødsel, ikkje glem å puste.
|
|
|
Loggført
|
 original buddie Bugbuddies.no
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #181 på: mai 04, 2012, 21:30:08 pm » |
|
fett....  tyrigrava søndag.? Er nok lurest å holde seg hjemme når dama kan føde når som helst 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #182 på: mai 04, 2012, 21:32:53 pm » |
|
Dæven ta,lobo! Du e døkti. Løkke te me skole oppgave og fødsel, ikkje glem å puste.
Takk for det! Navnet blei Los Lobos som du kallte dem tidligere i tråden. Kom ikje på nåkka bedre sjøl 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SveinØ
Supermedlem

|
 |
« Svar #183 på: mai 05, 2012, 01:14:20 am » |
|
Et sett med slike felga hadde vært uforskamma tøft på den gamle grå 63'en min  Veldig flott arbeid Lobo, kan ikkje forstå anna enn at detta må bli toppkarakter  Lykke til med fødsel når den tid kjæm 
|
|
|
Loggført
|
Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #184 på: mai 05, 2012, 11:29:34 am » |
|
Et sett med slike felga hadde vært uforskamma tøft på den gamle grå 63'en min  Veldig flott arbeid Lobo, kan ikkje forstå anna enn at detta må bli toppkarakter  Lykke til med fødsel når den tid kjæm  Den hadde kledd d ja! Om d bli toppkarakter veit i ikje, men hadde vært kjekt selvfølgelig! D vanskelige e å få sensorn t å klare å sette se inn i "Aircooled sceen'en". Rapporten starte me 2 sida ordforklaring 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #185 på: mai 05, 2012, 12:14:22 pm » |
|
Jeg håper du har klart å sette en ny trend og at dette kan få frem flere 3delte felger, Lobo
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #186 på: mai 05, 2012, 12:39:07 pm » |
|
Vet ikke om andre har sagt det Lobo. Men dæven hvor stolt jeg er av deg!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #187 på: mai 31, 2012, 23:15:22 pm » |
|
Fikk tilbakemelding i dag.. Det ble en B  I morgen er det vernisage med champis sammen med venner, sammarbeidspartnere og presse. Fom. 2. juni er utstillingen åpen for alle, så om noen er hypp på å se Los Lobos felgen live (samt andre fete designgjenstander) er det bare å stikke innom! Helt gratis  Ligger rett ved slottsparken i St.Olavsgt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #188 på: juni 01, 2012, 09:28:41 am » |
|
Fikk tilbakemelding i dag.. Det ble en B  I morgen er det vernisage med champis sammen med venner, sammarbeidspartnere og presse. Fom. 2. juni er utstillingen åpen for alle, så om noen er hypp på å se Los Lobos felgen live (samt andre fete designgjenstander) er det bare å stikke innom! Helt gratis  Ligger rett ved slottsparken i St.Olavsgt. Gratulerer Lobo!!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gunnar|Rennfahrer2
Supermedlem

Min Cornerstone
|
 |
« Svar #189 på: juni 01, 2012, 21:27:45 pm » |
|
Gratulerer!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #190 på: juni 02, 2012, 10:43:43 am » |
|
Takk for det 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #191 på: august 17, 2012, 12:43:56 pm » |
|
Tar med meg Los Lobos modellen på SCC slik at de som vil kan ta en titt. Har enda ikke økonomi til å produsere noen sett, men må jo få det til etter hvert 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #192 på: august 17, 2012, 16:13:23 pm » |
|
Når du kommer i gang å produsere, skal jeg ha et sett 4 X 130 i 8 og 12 toms bredde. Prisen driter jeg i, jeg skal ha.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
scardeep
Supermedlem

|
 |
« Svar #193 på: august 20, 2012, 11:43:41 am » |
|
Når du kommer i gang å produsere, skal jeg ha et sett 4 X 130 i 8 og 12 toms bredde. Prisen driter jeg i, jeg skal ha.
Dersom du "driter i prisen" så kan du like greit kjøpe de nå tipper jeg  Bare å bestille sikkert... Så har du "one only" felg  Men er det ingen sponsorer i VW miljø som vil satse på noe sånt? Kanskje ikke i norge men rundt om i verden? 
|
|
|
Loggført
|
"...you can drive it from the garage to the track and back to work on Monday without touching it..."
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #195 på: oktober 17, 2012, 22:55:21 pm » |
|
Tøffe de der 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #196 på: oktober 20, 2012, 07:41:52 am » |
|
Er vel brasilianske Titanio felger de over. Hvordan går det med felg prosjektet Nikolai?
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #197 på: oktober 20, 2012, 08:09:06 am » |
|
Er vel brasilianske Titanio felger de over. Hvordan går det med felg prosjektet Nikolai?
Akkurat begynt i ny designerjobb i VG, og er rimelig nybakt pappa, så det er nok andre ting som må prioriteres nå  Men som sagt så er de ikke glemt. Skal nok få produsert ett sett eller fem når jeg har overskudd til det!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem

|
 |
« Svar #198 på: desember 03, 2012, 15:41:46 pm » |
|
Fant du noen gang ut om man kan montere en ytterbane på innsiden (eller motsatt...) for å oppnå større variasjoner i felgens ET og bredder? Hvis det kun er et ventilhull som forhindrer bruk av ytterbane på innsiden av felgen så betyr det at ytterbanen passer på innsiden  Er det andre forskjeller? Da kom jeg tilfeldigvis over svaret på spørsmålet ditt! Svaret ser ut til å være JA, man kan bruke ytterring som innerring for å oppnå en smalere felg. Sjekk bildene på svar #15 i denne tråden: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5598077-16-quot-4x100-BBS-RS-fully-Custom
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|