mai 05, 2025, 16:16:11 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: kommet i kontakt med en som har bobler og busser fra 50 tallet  (Lest 1915 ganger)
1978latebay
Supermedlem

Vis profil
« på: januar 30, 2012, 11:22:43 am »

jeg har kommet i kontakt med en som bor i nord sverige som har en 55 og 57 boble som mangler en del deler sa han og 55 og 57 og 65 mod buss som han skal selge, dette er for langt for meg å reise for å hente bilene så hvis det er noen som er inntressert i disse bilene så ta kontakt så kan jeg evt sette dere i kontakt.
jeg vet ikke tilstand på disse bilene men uansett skal dem være reddbare.
priser vet jeg heller ikke desverre og bilder skulle han skaffe men jeg vet ikke når. han hadde også noen nyere bayer stående...
Loggført

LOBO
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: januar 30, 2012, 11:52:27 am »

Oioioi...... Svenk pris + possible barndoor + skal være reddbar + ikke på blocket = PM x 999999999999999 Gliser
Loggført

D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
1978latebay
Supermedlem

Vis profil
« Svar #2 på: januar 30, 2012, 12:02:40 pm »

Oioioi...... Svenk pris + possible barndoor + skal være reddbar + ikke på blocket = PM x 999999999999999 Gliser

stemmer det, han har ikke lagt dem ut til salgs noen steder. så her er det evt mulig å få tak i bilene til grei pris. han bor i Klubbfors, Norrbottens Län, Sweden, sånn hvis noen vurderer å hente eller se. og da skjønner sikkert flere at det ikke går ann å kjøre fra buskerud og dit for biler  Osteaktig
Loggført

Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"

Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 30, 2012, 13:03:32 pm »

Spennende å se om dette stemmer. får håpe noen tar turen og legger ut her Gliser
Loggført

Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Mr.Bubblehead
Supermedlem

Vis profil WWW

« Svar #4 på: januar 30, 2012, 15:30:10 pm »

PM.
Loggført

Member of The Split Cruisers.
1978latebay
Supermedlem

Vis profil
« Svar #5 på: januar 30, 2012, 15:45:46 pm »

Da har jeg svart di 4 pm som har kommet med den samme infoen. han heter Peter Friberg og kommer som sagt fra  Klubbfors, Norrbottens Län, Sweden. mer info en det har jeg desverre ikke enda. jeg kom selv i kontakt med han på en av di svenske skogsvrak sidene på facebook.. så til den som evt får tak i mer info ut fra dette hadde det vært greit om dem vidre informerte her inne i tråden...
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!