Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« på: februar 06, 2012, 10:06:56 am » |
|
Da er nytt år i gang og vi gleder oss masse til sesongstart!  Klubben har hatt årsmøte og nytt styre er på plass. Styret for 2012 ble: Leder: Gry BøeNestleder: Arne EngerStyremedlem: Nikolay Arnesen og Anne Håkenstadvara: Roy Arne Visdal ÅserBlir et spennende år for min del, men gnisten er på plass og planene for året er i full gang! Å så en stor OOOPS!! Klubben har nytt kontonummer: 1203 81 39450Medlemskontigenten er ikke forandra stort. støttemedlem er fortsatt 50,-enkeltmedlem (fra 18 år) er fortsatt 100,-familemedlemskap har vi justert opp til 200,-Alle som betaler medlemskap før 1 mars får en t-skjorte med på kjøpet!  Husk å oppgi navn,adresse og hvilket størrelse på t-skjorta eventuelt... (har forresten bare L, XL og XXL) Så da sier jeg bare: kjøp, selg, skru, sveis,puss og lakk,.. ( bænn og svært ) så sees vi om ikke lenge! Hilsen Gry 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #1 på: februar 06, 2012, 18:39:36 pm » |
|
Hvor ofte er det klubbmøter her a,å isåfall hvor?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #2 på: februar 06, 2012, 19:31:47 pm » |
|
klubbmøter har vi ikke hatt så ofte, men satser på at det blir sammenkomster jevnlig, vinter som sommer. som garasjebesøk til hverandre og lignende i vinterhalvåret  vi har ingen fast plass og møtes så vi tar det rundt omkring der vi føler for det  har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det  så har dere lyst på garasjebesøk på lillehammer, så kommer vi gjerne en tur 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hulken
Supermedlem

Hardcore type four...
|
 |
« Svar #3 på: februar 06, 2012, 20:06:50 pm » |
|
har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det Snakker vi møtelokale eller mekkelokale?
|
|
|
Loggført
|
Arild B, Gjøvik 1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre) 1972 1302S "Hulken" restobjekt 1973 412 2-dørs coupe
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #4 på: februar 06, 2012, 20:19:27 pm » |
|
klubbmøter har vi ikke hatt så ofte, men satser på at det blir sammenkomster jevnlig, vinter som sommer. som garasjebesøk til hverandre og lignende i vinterhalvåret  vi har ingen fast plass og møtes så vi tar det rundt omkring der vi føler for det  har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det  så har dere lyst på garasjebesøk på lillehammer, så kommer vi gjerne en tur  Da tror jeg at jeg joiner dere Toten Bugsa,skal betale så fort jeg får lønning 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #5 på: februar 06, 2012, 20:49:41 pm » |
|
har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det Snakker vi møtelokale eller mekkelokale? vi har et møtelokale på hånda, som det bare er litt småtteri å fikse på, å fikser vi det småtteriet selv, så har vi gratis møtelokale  mekkelokalet er vi forsatt på leting etter. vi fikk et ganske så bra tilbud på et lokale på ca 300 kvm i fjor, men når vi fikk tak i lokale, så var det plutselig ikke noe interesse for det lenger  men om det er non her som blir med, eller veit om et lokalet, så si gjerne ifra hadde vært greit å hatt møte og mekkelokalet på samme plass 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #6 på: februar 06, 2012, 20:50:47 pm » |
|
klubbmøter har vi ikke hatt så ofte, men satser på at det blir sammenkomster jevnlig, vinter som sommer. som garasjebesøk til hverandre og lignende i vinterhalvåret  vi har ingen fast plass og møtes så vi tar det rundt omkring der vi føler for det  har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det  så har dere lyst på garasjebesøk på lillehammer, så kommer vi gjerne en tur  Da tror jeg at jeg joiner dere Toten Bugsa,skal betale så fort jeg får lønning  LIKER!! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #7 på: februar 06, 2012, 20:57:56 pm » |
|
Noe hint om hvor dette møtelokalet er eller? Snakker vi maling,rydding eller? Ta det gjerne på PM hvis du foretrekker det 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #8 på: februar 06, 2012, 21:08:42 pm » |
|
Noe hint om hvor dette møtelokalet er eller? Snakker vi maling,rydding eller? Ta det gjerne på PM hvis du foretrekker det  pm 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #9 på: februar 10, 2012, 11:02:03 am » |
|
bompelibomp!  husk å meld dere inn før den 1 mars da folkens.... snakker grrratis t-skjorte her assa 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Annemor
Seniormedlem

|
 |
« Svar #10 på: februar 12, 2012, 23:35:59 pm » |
|
Dætti blir bra  Kæn brukes om vinter`n om man har vinterklær.. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #11 på: mars 05, 2012, 10:30:26 am » |
|
klubbmøter har vi ikke hatt så ofte, men satser på at det blir sammenkomster jevnlig, vinter som sommer. som garasjebesøk til hverandre og lignende i vinterhalvåret  vi har ingen fast plass og møtes så vi tar det rundt omkring der vi føler for det  har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det  så har dere lyst på garasjebesøk på lillehammer, så kommer vi gjerne en tur  Da tror jeg at jeg joiner dere Toten Bugsa,skal betale så fort jeg får lønning  Tror jeg velger å fortsette som klubbløs-tøs 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #12 på: mars 08, 2012, 11:03:37 am » |
|
klubbmøter har vi ikke hatt så ofte, men satser på at det blir sammenkomster jevnlig, vinter som sommer. som garasjebesøk til hverandre og lignende i vinterhalvåret  vi har ingen fast plass og møtes så vi tar det rundt omkring der vi føler for det  har antagelig finni et lokale vi kan bruke men da må dugnadsånden frem så vi får det sånn vi vil ha det  så har dere lyst på garasjebesøk på lillehammer, så kommer vi gjerne en tur  Da tror jeg at jeg joiner dere Toten Bugsa,skal betale så fort jeg får lønning  Tror jeg velger å fortsette som klubbløs-tøs  nei så dumt da  men vi sees vel rundt omkring for det tenker jeg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
t2panel
Seniormedlem

|
 |
« Svar #13 på: juni 06, 2012, 22:44:38 pm » |
|
Melder meg gjerne inn i klubben, jo flere folk jo bedre 
|
|
|
Loggført
|
Mine Nåværende biler: 1950 Vw Boble Splitt, Senket og 17" Porschehjul 1954 Vw Boble Oval, Senket og nylakkert 1961 Vw T2 Splitt, med Ragtop, Senket og breie stålfelger 1962 Vw T2 Splitt, med 1915 Motor, Senket og Porsche felger 1991 Vw Golf 2, 2 Dørs 2013 Vw Passat R-Line Exclusive Jeg kjører ikke gammel luftkjølt folkevogn fordi jeg må, men fordi jeg kan.. -----------GET LOW------------ 
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #14 på: juni 06, 2012, 23:34:32 pm » |
|
Melder meg gjerne inn i klubben, jo flere folk jo bedre  vælkømmin morten 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
t2panel
Seniormedlem

|
 |
« Svar #15 på: juni 07, 2012, 23:12:18 pm » |
|
hvordan melder jeg meg inn? og er det noe klubbmerker å slik eller? 
|
|
|
Loggført
|
Mine Nåværende biler: 1950 Vw Boble Splitt, Senket og 17" Porschehjul 1954 Vw Boble Oval, Senket og nylakkert 1961 Vw T2 Splitt, med Ragtop, Senket og breie stålfelger 1962 Vw T2 Splitt, med 1915 Motor, Senket og Porsche felger 1991 Vw Golf 2, 2 Dørs 2013 Vw Passat R-Line Exclusive Jeg kjører ikke gammel luftkjølt folkevogn fordi jeg må, men fordi jeg kan.. -----------GET LOW------------ 
|
|
|
Gøyer`n
Moderator
Seniormedlem

|
 |
« Svar #16 på: juni 07, 2012, 23:31:39 pm » |
|
hvordan melder jeg meg inn? og er det noe klubbmerker å slik eller?  du betaler inn til kontonummer som står i det første innlegget i starten her  der står det å hva de forskjellige medlemskapene koster  å så kan du sende meg en pm med navn og adresse så jeg får lagt deg inn i medlemslista.. så får du medlemskort om kort tid  vi sender med klubbmerke med medlesmkortet ditt. elles så har vi noen kule merker til å ha i bakruta.. one way vision oppleggg de er 30x60 cm ca og koster 200 spenn.. bare si ifra om du vil ha et sånt et oxo så reserverer jeg et til deg 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
t2panel
Seniormedlem

|
 |
« Svar #17 på: juni 07, 2012, 23:51:01 pm » |
|
Da ordner jeg det i morgen:) tar gjerne ett merke også:)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|