Bygde om luftinga så jeg kunne følge bruksanvisningen til punkt og prikke, og flyttet kablene 180grader.
Da var det fyr i vispen, brukte tenningslampa og satte til 15 grader etter boka(CB) valgte å bruke programmet de hadde lagt inn for meg på CB beregnet på 10psi trykk.
Så ut å prøvekjørt, til Shell for å fylle bensin. Var veeeldig ømfintlig på gassen, måtte jobbe for at den ikke skulle stoppe. Vet om flatspot på 1500 på dcoe, men dette var latterlig... Oppi alt kavet ble det laaang kø pga stygg ulykke, politi og blålys overalt. DA kom jeg på at motorluke med prøveskilt lå hjemme.. Jeg prøvde å gli ubesværet forbi på 2000 rpm, det bråkte mye. De prioriterte å rydde ulykkestedet, også når jeg kom tilbake...
Så i morgen blir det litt justering, øke turbotrykket, (ga nesten ikke utslag) og prøvekjøre med et øye på af. Må begynne å dyse meg inn til rett blanding. Meen, det går fremover.