66 Cab
Supermedlem
    
Innlegg: 619
Bosted: Skien
Boden Kratzende Autos
|
 |
« Svar #180 på: februar 06, 2008, 02:20:54 am » |
|
Tøff kjærre det her  Tenkte jeg kunne stille ett dumt spørsmål her, ser du skriver at du stilte den ned ett hakk (senk) Kunne tenkt å fått Caben min litt lavere. Hvordan funker dette med disse 2 hakkene? Hva gjør jeg?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #181 på: februar 06, 2008, 02:51:13 am » |
|
det er ikke likt på boble og variant. er ikke så inn i dette jeg heller bare prøver jeg . du må nok kjøpe puma forstilling. da er det kjempelett 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #183 på: februar 06, 2008, 16:43:10 pm » |
|
det skal gå  jeg har sett andre har fått det til . kan ikke være no dårligere jeg. må bare få det til  . hvis ikke begynner jeg å grine. 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #184 på: februar 06, 2008, 20:10:21 pm » |
|
hva er grund instillinga på gasserene?. den ene halvdelen av motoren går fint den andre er helt på tur
|
|
« Siste redigering: februar 06, 2008, 21:29:25 pm av anders t1 »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #185 på: februar 07, 2008, 05:59:01 am » |
|
.
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
|
manics
Seniormedlem
   
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo
|
 |
« Svar #187 på: februar 07, 2008, 10:25:51 am » |
|
 Knallfin bil du har her, som tydeligvis bare blir finere og finere. Gøy å se at de litt glemte modellene er i ferd med å bli oppdaget. De luftkjølte produsert etter 68 er nemlig kjempeartige de også, langnese 3'ern er intet unntak. Stå på videre!! 
|
|
|
Loggført
|
LateBugLover; 1968 VW 1300 1974 VW 1303S Big
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #188 på: februar 07, 2008, 10:59:17 am » |
|
Problemet med å smale forstillingen på type 3 er at man ikke kan kappe torsjon fjærene på de. Etter som de ser ut slik som de torsjon fjærene bak på bobla. De to fjærene krysser hverandre på midten og sitter fast helt ute ved hjulet på begge sider. Har sett en som har gjort det og han har flyttet det indre "festet" noen cm ut mot hjulet på hver side, slik at han kan smale tilsvarende på andre siden. Drit i fangerne, ta heller å få krommet røret bak fangeren foran og lag fangere all a AC cobra bak/ foran 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #189 på: februar 07, 2008, 18:22:01 pm » |
|
tusen takk for hygelige ord manics. det var koselig halla jhu.du kjenner meg jo litt nå og du har jo sett golfen så du har kansje en formening om hva jeg kan finne på  . men jeg synes bilen ble veldig fin, så den blir beholt orginal nå . men mange ideer skal smakes på  har ødelakt noe med det eletriske så jeg var en tur på thesamba og fant kart men det var delt i 2, og de var ikke samme størelse så jeg mekka meg ett eget i A4 og på en side  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #190 på: februar 07, 2008, 23:57:07 pm » |
|
nå har jeg finni feilen  er bryterene ved ratte lik som på nyere boble . trenger det uanset men er vel 100 ganger lettere og finne hvis det er likt 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #191 på: februar 08, 2008, 16:17:43 pm » |
|
sånn  nå funker alt igjen
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
KH
Gjest
|
 |
« Svar #192 på: februar 08, 2008, 18:30:50 pm » |
|
Det er bra at du fikk det til å virke. Du er flink, du 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #193 på: februar 08, 2008, 18:48:54 pm » |
|
nei det er det du som er. tusen tak for tips og hjelp knut. du er kongen. en liten tur til, til deg nå og en liten justering på gasserene så blir det helt guld 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #194 på: februar 08, 2008, 20:17:57 pm » |
|
Har sett litt på nettet hvordan det ser ut i fronten på en type 3, og det ser ut som om det kan være temmelig mye arbeid og korte forhjulstillinga her ja. Du vil få problemer med både festene til forhjulstillinga og innerskjermene. Håper du klarer deg med å forandre inpresset på felgene og 125 dekk, for det ville jo vert sørgelig om du måtte heve den igjen  Ser at de som går über lavt med t3 bygger om til t1 forstilling. Da kan den også smalnes. Det er jo helt mongo, for t3 er utrolig god å kjøre i forhold til boble 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #195 på: februar 11, 2008, 00:35:54 am » |
|
et bilde av mitt nye krypinn. kan ikke beskrive hvor digg det er . noen lass til med ting og tang så  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7582
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #196 på: februar 11, 2008, 00:48:31 am » |
|
der så det jo trivelig ut, hvor er dette?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
LOBO
Supermedlem
    
Innlegg: 6046
Bosted: Akershus
|
 |
« Svar #197 på: februar 11, 2008, 00:49:15 am » |
|
Grattis! Skal nok gå ann å ha det hyggelig der ja. Går vel ann å senke og inni der... 
|
|
|
Loggført
|
D e ikkje rust der d e hull... bare rundt kanten d!
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #198 på: februar 11, 2008, 01:00:24 am » |
|
der så det jo trivelig ut, hvor er dette?
3 min, nei 2 min fra deg
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #199 på: februar 11, 2008, 01:05:45 am » |
|
Grattis! Skal nok gå ann å ha det hyggelig der ja. Går vel ann å senke og inni der...  ja få inn benk verktøyskapet og litt til så er det her varianten mister dyden,
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
    
Innlegg: 7582
Bosted: Nøtterøy
|
 |
« Svar #200 på: februar 11, 2008, 01:08:41 am » |
|
der så det jo trivelig ut, hvor er dette?
3 min, nei 2 min fra deg til fots?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #201 på: februar 11, 2008, 01:13:13 am » |
|
nei bil 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #202 på: februar 12, 2008, 00:57:46 am » |
|
i dag prøvde jeg og senke den . kom så langt at alt var løst men bærearmen ville ikke gli av tolsjonsstaget , så da var det bare og skru det i sammen igjen like høy og jævelig. er en avdrager med 2 armer trikset her? , for vold funka ikke  
|
|
« Siste redigering: februar 12, 2008, 02:16:29 am av anders t1 »
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
wonderboy
Medlem
  
Innlegg: 213
Bosted: tynset..
|
 |
« Svar #203 på: februar 12, 2008, 01:49:46 am » |
|
er en video på youtube som viser hvordan det gjøres.. hans satt også fast nede ved hjulet, så han senket innvendig, ved å løsne på motsatt side å banket inn med hammer til det løsner.. han forklarer ganske bra også.. kan hende du har sett dem, men tenkte bare å bidra litt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #204 på: februar 12, 2008, 01:59:41 am » |
|
ja vet . den filmen ligger på en av sidene her i tråden å . han er sykt tørr og langtekkelig hehe. men det er ikke rett måte da det ligger en gummimoffe i mellom og grunden til at han gjør det sån er hvel fordi han ødlegger den umbraco skruen under der 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
SAS
Medlem
  
Innlegg: 125
Bosted: Horten
|
 |
« Svar #205 på: februar 12, 2008, 09:36:27 am » |
|
De satt sånn greit fast på min også, selv om jeg fikk av armen på den ene sida etter en del vold sammen med avdrager. Dette førte til at senkingen ble utsatt til etter eu-ctrl... Liker ikke å bruke for mye vold på sånt, så hadde håpa på en anne løsning.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #206 på: februar 13, 2008, 05:20:22 am » |
|
fikk av den ene siden nå men den andre sitter no så inni helvete  tror jeg må ta den inni det med de stopperene er jeg litt usikker på . må jeg banke inn begge sidene eller er det noen som kan forklare meg hva som fåregår inni der . kommer den andre siden ut når jeg banker på den ene siden? tørr ikke prøve jeg  redd for og ødelege no . kan det jeg banker inn forsvinne inni der? har sett den videon på you tube men blir ikke smartere av det , han virker litt usikker selv og. hva er rette måten  
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
|
anders.
Supermedlem
    
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg
|
 |
« Svar #208 på: februar 13, 2008, 14:02:51 pm » |
|
jeg har løsnet dem og tatt av plata og entret den litt i for og ikke få dritt inni der. greia er at jeg ikke tør og slå på den . 
|
|
|
Loggført
|
1 up
|
|
|
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
    
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet
|
 |
« Svar #209 på: februar 13, 2008, 14:17:17 pm » |
|
Men har du løsnet den på ANDRE siden? Fjærstavene krysses jo i forstillingen på type3, så skruen du har løsnet kan jo være den som holder motsatt side?? Jeg bare gjetter, siden jeg aldri har senket en type 3, men det er det tydeligvis ingen andre som har heller. 
|
|
|
Loggført
|
Speed is no substitute for direction
|
|
|
|