Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« på: mars 03, 2012, 00:28:50 am » |
|
Er på jakt etter en bra 010 eller 050 fordeler, evt. wbx tenning. Wbx tenning må være med det som trengs av ledninger etc. for at det skal fungere. 010/050 gjerne stifteløs, men absolutt ikke et krav.
Ta gjerne kontakt via PM, mail (purity89 alfakrøll gmail.com) eller tlf/sms.
|
|
« Siste redigering: mars 14, 2012, 09:01:10 am av Filip/purity »
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #1 på: mars 08, 2012, 18:52:53 pm » |
|
Prøver igjen før jeg kryper til korset og skaffer en 009 (Bosch såklart).
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
1303SS
Supermedlem
    
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen
|
 |
« Svar #2 på: mars 08, 2012, 19:09:24 pm » |
|
Har en fordeler som har sitte i en T4 motor men er usikker om den funker.Har vel coil + noe kabler når jeg tenker meg om.Du kan koble opp golf coil: 6N0905104 så skal det jo virke.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Pål A.F.
Supermedlem
    
Innlegg: 634
Bosted: Vestfossen
|
 |
« Svar #4 på: mars 10, 2012, 23:17:07 pm » |
|
Hei !
Har en 010 fordeler jeg vurderer å selge. Muligens også med noe reservedeler, stift, rotor osv, men dette må jeg sjekke først.Hva er du villig til å betale?
Pål
|
|
|
Loggført
|
1958 T1 boble. 1960 T1 boble ragtop.
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #5 på: mars 12, 2012, 09:09:09 am » |
|
Pål: Se PM 
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
Formula Vee
Supermedlem
    
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger
:: DKL ::
|
 |
« Svar #6 på: mars 12, 2012, 10:42:22 am » |
|
Har jeg . wbx med tenningsmodul, tomgangsmodul, elektronisk med turtallsperre på 5400rpm. Hvordan finner jeg ut om det er 10 eller 50? Har brukt den på turbo t1, men fikk ikke nok nedtrekk, så kjøpte en med innebygd map. Coil, og pluggledninger med metallhetter er med.
|
|
|
Loggført
|
SCC 2015 broken transmission barely left startline. SCC 2016 broken engine never made it to startline. SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car. 
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #7 på: mars 12, 2012, 12:01:33 pm » |
|
010/050 er de tre siste tallene i delenummeret på fordeleren.
Er det mulig å fjerne turtallsperra på wbx tenninga?
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
tmatre
Supermedlem
    
Innlegg: 878
Bosted: Rogaland - Klepp
|
 |
« Svar #8 på: mars 12, 2012, 12:59:25 pm » |
|
wbx fordeleren er hverken 10 eller 50.. husker ikke nummeret på den i farten.. 205 kanskje? Uansett fjerne turtallsperre er bare å benytte en rotor uten sperre :-)
(JA, det er turtallsperre i ecu på wbx, men denne benytter du ikke her)
|
|
|
Loggført
|
"Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
|
|
|
Filip/purity
Supermedlem
    
Innlegg: 1446
Bosted: Karmøy og Oslo
|
 |
« Svar #9 på: mars 14, 2012, 09:00:50 am » |
|
Da ser det ut for at dette ordnet seg.
|
|
|
Loggført
|
1967 1300 (solgt) 1971 1302 (solgt) 1967 1200
|
|
|
|