Takker !! Har ikke fullstendig oversikt ennå. Skal løfte av karosseriet i kveld. Den bakerste skruen i kanalen under "knasa" i rust. Men ikke no synlig,før jeg løfter av karosseriet. Og den ene braketten ved støtdemperen bak. Er ikke mer enn jeg kan lage. Men sparer tid på å kjøpe ferdig. Spare tid er viktig... Hehe. Har ikke lyst til å bytte hele kanalen.
knasing i kanalen er standard. mottrane inni kanalen har ein tendens til å gje etter. bruk varme om du kan. og skal du kjøpa nye billige deler so er det ikkje nemlig sikkert att du sparar tid på å kjøpa ferdigt

OG da kan vera mykje rust i kanalen før den treng bytast i sin heilheit. rustar stort sett på utsida og under, og min tommelfingregel er at det er okå å redda dei med mindre det er rust på innsida bakover. pleier å rusta framme i innerskjermen, framme på innsida ved pedalane og bort til a stolpe og so rustar gjerne heile utvendige kanten mot stigtrinn + bunnen og bakenden.
http://hookyspanelshop.com/ har nye gode bunnar, resten lagar du sjølv eller om da er mykje på sida får du kjøpt ei plata der for billig penge som passar ok.