Ja, da må jeg vel innse att jeg begynner å bli for gammel til å rene rundt i en Buggy og tøffe meg

Bilen har jeg hatt i snart 10 år nå, og brukt den hver sommer når været har vært til stede.
Bilen er senket forann og bak, og henger som en klegg på veien. Gass dempere.
JP Weels felger fra ca 70 tallet, 9" bak med 245/60.15 og 7,5" forann med 205/50,15.
Bilen henger jo enda bedre med lavere profil bak, men har valgt dette for å få høyere utveksling, da jeg kjører med en 1300 kasse. Kasse med høyere utveksling kan medfølge.
Motor er en 1915, som er bygget for 4 år siden, av en guro her på forumet.
Topper 35,5 x 40 enkle, men stivere fjører
Scat c35 kam (286)
scat løftere
Rettskåret kamdrev (juserbart)
Kontrollmålt og vektjustert råder/stempler
Avbalansert veiv/svinghjul/trykkplate, 8 stiftet veiv, svinghjulsbolt 1, 7/8dels (BIG SIZE)
Oljepumpe 30mm
Fullflow
Dobble Dellorto 40mm
Det ble montert ny, men std kløtsj, sammen med en 6 puchket Sinter lamell, og dette har funket bra.
Denne motor må være bra bygd, da den har gått som en klokke hele tiden, pigg, og med et bra dreiemoment.
Har Bremsepapirer, og tror det var 106 hk på hjula jeg fikk, men her er mere å hente enkelt.
Så litt negativt

motor har vel hele tiden markert sitt teritorium litt, kjenner dere til det? men det har ikke forandret seg de ca 3000 km jeg har kjørt den.
Glemte å si att sylindre/stempel var pent brukt, men ble honet, og nye fjører.
Nå ble jeg lei av å skrive, og dere kanskje lei av å lese

men skulle det være noe interesse, og noe dere lurer på, så svarer jeg så godt jeg kan.
mvh
Eivind.
En liten redigering her, bilen vil jeg ha 50k for. EU ok til sept 2012.