Kjenner ikke bilen eller eier men jeg syntes det var litt dyrt. Enig i at det er bra at de er så dyre at russen ikke får kloa i de. Jeg var inne på tanken om å kjøpe meg en liknende for et års tid siden men skrinla det. Skulle jeg hatt en slik så måtte det blitt med 2,1 bensinsluker og 5 trinns kasse. Etter min mening suger den 1,6 t dieselen så sinnsykt at jeg ikke kan få sagt det nok.
Dreiv å bytta motor på en slik for fatteren en gang for leeeenge siden og makan til møkkamotor skal du lete lenge etter syntes nå jeg. På hans bil kom veivstakene flygende ut gjennom blokka når de lå å bremsa på giret i en nedoverbakke med henger bak. Fikk kjøpt en pent brukt golfmotor som var lik, flytta bare over bunnpanna og røret for oljeopptak til oljepumpa, den sveiv et par uker så måtte den ut for å bytte toppakning. Ble litt lei og sverget på aldri å ha en slik motor i noen bil selv. Tror jeg var 18-19 den gang og sinnsykt lei av denne bilen etter mye skruing.
Sikkert flere her inne og på vwbus.no som mener noe helt annet men de klarer ikke overbevise meg