Tusen takk for bra og utfyllende svar Geir

Eg la ikke ved noe specs i første post, har noen specs.
- Har fått sansen for late lookers, så en post 67 boble.
- Men det må være ball-joint, ikke McPherson.
- Ellers så ser eg for meg en original bil der alt fra gulv til komponenter som beam, nav, bremser, pedalsett osv. blir pulverlakkerte.
- lakkert Karosseriet opp igjen fra bart metall, sveiset så det ser originalt ut, ikke lappet vis det er rust.
- Med looker detaljer, så lister på utsiden er sveiset, pakninger uten krom + det som en looker hører til.
- Ser på det som svært viktig at motor og laste rom er like dønn og detaljert som lakken på utsiden.
- Motor overhalt/ny sammen med girkasse så der er tipp topp driftsikkert. Detaljert og pulverlakkert.
- Originalt interiør fra sete til taktrekk, pulverlakkerte detaljer.
- Rett og slett en driftsikker original bil, der alle overflater er overhalte, lakkert/pulverlakkert. Overhalte/nye slitedeler, motor og gir.
- Litt sær på ledninger, så det må være tipp topp detaljert.
- Har altid hatt en drøm om å gjøre noe som man ikke ser så ofte, men velger å la den ligge så eg ikke røper det.
- Egen komplett smalet forstillig med nav og bremser, så det er Plug'n'Play, bare bremseslangene, speedo wire, og ratt å bry seg om.
Prøve å få det slik at eg har en perfekt boble, som er på skilter. Så kan eg ta på meg når eg har tid å få på plass litt mer personlige duppedingser for looker stilen eg ønsker.
Ingen hissige motor deler eller slikt, men prøve å ta det med så godt som rå at i en senere setting der eg har mere tid når eg bare har jobben å bry meg om å ikke både skule og jobb som nå. Så kommer det hissigere motor/girkasse kombo, bremser osv. Vanskelig å se frem i tid, men prøve å ta det med, så en ikke trenger å begynne å sveise i gulvet igjen som allerede er pulverlakkert.
Eg vill ikke ut med noe sum, da eg føler folk kan spekulere i pris osv, men selger eg boblen min til skampris, samt 1983 golfen min, og hele min BBS RS samlig, utenom de pengene eg tenker å sette av så har eg en del å ta av, og det skulle nok være med å dekke mye av det du la frem i posten din.