Jeg har ei 1969 Boble, 1300, Hatt i snart et år, vært i daglig bruk siste årene. Går som ei klokke og ikke vært noe som helst problemer med den i vinter.
Sitter bensinvarmer i bilen, mangler tenning!? eller noe sånt. SAmt varmepotter, har hatt det veldig bra i hele vinter. ble fort varm

men desverre har en eller annen !smarting! kutta vaieren til justeringa så de står på fullt hele tiden. ble bindt opp med noen høytalerledninger, enkelt å greit å klippe av nå som varmen er her

Har egentlig svært svært liten lyst til å selge min kjære "cal-Look"-Boble, som forrige eier kalte den.
Har i løpet av siste tiden kommet litt rust, kun overflate, utenom på skjermene bak, rusta gjennom litt nederst. er noen flekker her og der ellers samt noe bobling i lakken.
1300 motoren er byttet ut til fordel for 1600, som etter min mening går bra. Noen som snakka om at det sitter noe grenrør greier der. Har fint lite peil på sånt, bråker i allefall og jeg har fått mer oppmerksomhet enn jeg egentlig trengte

Står at bilen har gått ca 38 000 nå, husker ikke helt i farten. Men siden gamle biler bare har 5tall kan vi vel regne med at det mangler et 1-tall der.
Annlegg sitter det i bilen, låter bra! samt en sub "baki".
Utrolig morsom bil. Vurderer å pusse den opp selv, jeg mener, det er ikke et oppussingsobjekt, men om man ønsker en helt strøken bil, så er det vel ikke det siden rusta har kommet.
Godkjent med puma forstilling
Ønsker derfor å lufte salget, se hvordan responsen er.
Evt. Kanskje du har noen bak-skjermer og selge meg?

Send en mail/telefon eller kontakt her om du ønsker noe mer info:)
stian_rubi@hotmail.comHar bedre bilder her..et sted.