Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« på: april 28, 2012, 20:11:54 pm » |
|
Jeg flytter snart til Ski og lurer bare på hva som skjer av vw-relaterte aktiviteter der? Er det noen ildsjeler med artige prosjekter i mekkelokaler bak lukkede dører? Siden jeg har holdt på med vw-galskap i snart 18 år, føler jeg nesten en forpliktelse til å bidra i vw-lokalmiljøet 
|
|
« Siste redigering: april 28, 2012, 20:35:51 pm av Brezelfürsten »
|
Loggført
|
|
|
|
RuneA
|
 |
« Svar #1 på: april 28, 2012, 20:14:36 pm » |
|
Follo vw klubb kan jo være noe. Hyppige cruisinger om ikke annet.
|
|
|
Loggført
|
  1987 Westfalia 1980 Westfalia 1972 Westfalia
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #2 på: april 28, 2012, 20:22:52 pm » |
|
Da kommer du til rett sted. Follo er trolig landets mest aktive klubb. I år skal vi arrangere fire treff. I tillegg har vi cruisingkveld hver fredag fra mai til og med september. Oppmøte på McDonalds i Nygårdskrysset kl.19.00. Forøvrig, se terminlista vår. Ringer du 917 68 656, skal vi få deg inn i diverse garasjer også. Meld din ankomst når du er på plass, så skal du se du har gjort et godt valg av bosted.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
RuneA
|
 |
« Svar #3 på: april 28, 2012, 20:25:29 pm » |
|
Og Lowlife er rett mann og snakke med, trolig få som tenker vw og stiller opp like umiddelbart, som han.
|
|
|
Loggført
|
  1987 Westfalia 1980 Westfalia 1972 Westfalia
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #4 på: april 28, 2012, 20:31:25 pm » |
|
Da kommer du til rett sted. Follo er trolig landets mest aktive klubb. I år skal vi arrangere fire treff. I tillegg har vi cruisingkveld hver fredag fra mai til og med september. Oppmøte på McDonalds i Nygårdskrysset kl.19.00. Forøvrig, se terminlista vår. Ringer du 917 68 656, skal vi få deg inn i diverse garasjer også. Meld din ankomst når du er på plass, så skal du se du har gjort et godt valg av bosted.
Så bra! Høres helt perfekt ut. Har naturligvis snoket rundt på nettsidene til Folloklubben, men alltids morro med litt personlig tilbakemelding fra dere også  Har ingen bil på veien nå for tiden, men sysler med et langtids-cab-prosjekt: azurbrezel.blogspot.comTar definitivt kontakt når stormen roer seg etter flyttemaset.
|
|
« Siste redigering: april 28, 2012, 20:39:13 pm av Brezelfürsten »
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: april 28, 2012, 20:55:03 pm » |
|
Vi gleder oss.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #6 på: april 29, 2012, 00:00:37 am » |
|
Meget bra! Husker du var med på "garasjerunden" i april 2004. Fint også med flere som liker "høye" biler.
Halvard
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #7 på: april 29, 2012, 10:43:20 am » |
|
Meget bra! Husker du var med på "garasjerunden" i april 2004. Fint også med flere som liker "høye" biler.
Halvard
Hehe. Lover å bidra til å holde snittet høyt oppe i Ski...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: april 29, 2012, 11:17:44 am » |
|
Et eksempel på hva jeg mener: Kommende uke. Til uka røsker vi ordentlig i gang med årets sesong. Det blir muligens sesongens travleste uke. I tillegg til vår tilstedeværelse på Ekeberg på lørdag, og VW Til Tusen på søndag, vil det også være to andre happenings. På onsdag foretar vi sesongens første tur til Jessheim for å møte likesinnede. Avreise fra Shell på Mortensrud kl.19.00. På fredag er det klart for sesongens første fredagscruising. Oppmøte kl. 19.00 på McDonalds i Nygårdskrysset. Se også etter oss i ØB i uka som kommer.
Er ikke bare skryt det jeg farer med,se.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dr. Ing. Brezelfürsten
|
 |
« Svar #9 på: april 29, 2012, 21:20:05 pm » |
|
Et eksempel på hva jeg mener: Kommende uke. Til uka røsker vi ordentlig i gang med årets sesong. Det blir muligens sesongens travleste uke. I tillegg til vår tilstedeværelse på Ekeberg på lørdag, og VW Til Tusen på søndag, vil det også være to andre happenings. På onsdag foretar vi sesongens første tur til Jessheim for å møte likesinnede. Avreise fra Shell på Mortensrud kl.19.00. På fredag er det klart for sesongens første fredagscruising. Oppmøte kl. 19.00 på McDonalds i Nygårdskrysset. Se også etter oss i ØB i uka som kommer.
Er ikke bare skryt det jeg farer med,se.
Herlig. Stikker sikkert innom dere på Ekeberg hvis dere har stand. Bor 60-70 steinkast unna Ekeberg inntil videre.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: april 29, 2012, 21:37:21 pm » |
|
Ja,vi skal ha stand.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|