Ja eg er stort sett enig i alt som er skrevet før meg her, å eg skulla også gjerne hatt ein flott "survivor" men det er ikkje så lett det heller, blant alle millionar boblene som enno er spredd over denne kloden. Bilar er "historie" anten ein likar det eller ikkje. Bilar har vore på verksted oppigjønno levetida si, krasja å reparert, lakka oppatt kanskje fleire gonger, skifta ut mange av desse "superorginaldelene" som for noken fåe er nermast "himmelsk" ...dei har blitt erstatta med ettermarkeddeler, massevis) som og har tjent missionen sin, å då må ein ikkje berre rakka ned på ettermarknadsdelene hellere

Kva gjer det om noken målar ei boble i glorete fargar eller taksenkar trimmar eller tek av taket, senker eller anna svineri...Det er svært svært mange igjen, tilogmed i låvar, garasjar og skogar enno... og ser ein stort på dette fenomenet med bobleinteressa, så er det nok å ta av for fleire etter oss også. Får håpe at slike som Morten og alle på forumet som virkeleg set si æra i å halda alt så orginalt som muligt får ein påskjønnelse for det arbeidet dei og gjer då, men at fleirtallet vil fylgja draumane sine m.h.t. setta sitt preg på sine bilar, må me andre og akseptera. Det er derfor "Aircooled verden" ser ut slik den gjer pr dags dato.