Sidan eg absolitt ikkje er noken interiørmakar so vert ikkje dette noke superprodukt...men eg blir so lei gamle fillete dørpaneler, (som ikkje heng på døra lenger) at eg vil prøve å fixa på dei litevetta.
- Når ein ser på baksida av desse gamle dørpanelane so er dei fleste so "bulkete og vannskada" i pappen, at dette også bidreg til å helst kassere alt ihop.

- Men det går an å få det litt bedre, å det skal eg prøva meg på no.
- Ein må plokka ut alle stiftane på baksida så fint som mulig, å prøva å ta ifrå kvarandre kledselen - filten - å ta vare på alt. På dette panelet var det store hol... mangla filt...(de ser på bildet av filtsida at eg har "lånt litt filt til der det mangla ute på høgre sida.
-Så lagar eg ny papp av 3 mm sutakplater, måler nøye opp, borar hola eksakt på same plass som dei gamle.
- Så har eg letta på filten å lappa innertøyet i dessa hola m kontakt lim og fordelt laus filt jamt utover... limt og stifta rundt lomma, for så å legga på den nye pappen og starta med å stifta hjørnene å alle sidene.
Som de ser så har eg no snudd dørsida for å stifta noke inni lomma fast til pappen. so skal eg snu dørpanelet igjen for å starta med "pipingen rundt panelet.
Her er det viktigt å varma med varmepistol denna pipingen for den vert då mjuk att når ein skal stifta den fast.
-Begynner midt under panelet og prøver å stifta mellom den fyrste runden med stiftar.
- Så fylgjer noken bilder av mont. av pipingen og tilslutt vert det satt i festeklammer,a til hola i døra