mai 04, 2025, 15:13:43 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Delvis off-topic, men kan være praktisk å ha i garasjen!  (Lest 969 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: mai 23, 2012, 10:17:04 am »

DEMAG taljer.

Demontert under ombygging på fabrikk for ca 5 år siden. Virket fint den gangen og har ligget i en bod i hagen min siden. De er uten løpekatt, men med krok til å henge de opp, kjetting med krok og bryterpanel av "old school" typen med ledning. Mener de er sertifisert og "drevet" for 250 kilo, men den ene kan vist bygges om til å greie 500 kilo.

PRIS: Gi bud! Røkkelet koster en hel del nytt, så her har de som må løfte motoren ut av bilen (eller bilen opp fra motoren..) en mulighet til å skaffe en godbit for en fornuftig pris.
Dette er saker som strengt talt bør hentes i skien!

Lånt bilde, men de ser omtrent slik ut....

Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: mai 23, 2012, 23:16:22 pm »

Solgt Glad
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
RødeBaron
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #2 på: mai 23, 2012, 23:24:47 pm »

Har jobbet som krantekniker hos demag, og disse taljene er det beste de har levert ever av kjettingtaljer, uslitelig og Driftsikkert. Bruktpris på disse ligger rundt 12-15000. Bare tablået koster 6000 Glad
Loggført

original buddie                  Bugbuddies.no
Eikstad
Supermedlem

Vis profil
« Svar #3 på: mai 23, 2012, 23:52:51 pm »

Da har jeg grunnet uvitenhet praktisk talt gitt disse bort.... 1500,- for begge to... Det var dumt for meg og heldig for kjøper.
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!