jeg har en motor stående, som jeg tenkte å slenge inn i sommervogna mi, men har ikke lyst til å bruke doble gassere...
så lurer på om noen har håndfaste tips å komme med i forhold til å modde å bruke en standard singel forgasser på denn maskinen , jeg er ikke ute etter toppeffekt, mer en kjørbar, momentsterk motor som kan se til forveksling orginal ut utapå

specs på motoren:
Blokk AS 41 Åpnet for full flow. (eksternt oljefilter)
Oljepumpe: Shadek 30mm.
Veiv: 8 stiftet, Omslipt eksentrisk orginalveil til 78mm. Balansert. Bærelagrene tilpasset Golf 1 råder.
Råder Golf 1. Borret lagerleie og pinneforing ,balansert.
Svinghjul: Lettet, balansert og 8 stiftet.
Sylinder satser: Mahle 94mm (konkave topper for turbo)
Kam: engle w100. Tiltenkt Turbo..
Topper. Orginale twin port. Portet og nye ventilstyringer. Maskinert til 94mm. Forbernningskammer (58cc)
Eksos: bugpack
kan nevne at jeg har 1300s kasse hvis noen mener det har noe å si. kjører pr dd med en 1680ccm med doble 45mm, men så tamt drag nedenfra da gitt

tips å råd mottaes med takk
