Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #90 på: desember 04, 2012, 12:54:54 pm » |
|
Haha  Nei, men den nye motorn' er tyngre Dessuten prøvde jeg å skrive 'høyere' med små bokstaver og 'BREIERE' med store bokstaver for å få oppmerksomheten bort. Men det nyttet ikke på deg, Pål
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #91 på: desember 04, 2012, 13:58:49 pm » |
|
Lufter nok frisør vogna for å ta en titt her ja.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #92 på: desember 04, 2012, 14:01:23 pm » |
|
Kan jo hende at det skjer et mirkael, slik at du dukker opp i noe luftkjølt fra tyskland 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #93 på: desember 04, 2012, 14:07:25 pm » |
|
Kan jo hende at det skjer et mirkael, slik at du dukker opp i noe luftkjølt fra tyskland  Sansynligheten for det er vel ca som å få en tlf fra norsk tipping..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #94 på: desember 04, 2012, 14:10:54 pm » |
|
Kan jo hende at det skjer et mirkael, slik at du dukker opp i noe luftkjølt fra tyskland  Sansynligheten for det er vel ca som å få en tlf fra norsk tipping.. Jeg lever i håpet Espen!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Espen/VW54
Supermedlem

|
 |
« Svar #95 på: desember 04, 2012, 14:13:26 pm » |
|
Kan jo hende at det skjer et mirkael, slik at du dukker opp i noe luftkjølt fra tyskland  Sansynligheten for det er vel ca som å få en tlf fra norsk tipping.. Jeg lever i håpet Espen! Ja, jeg håper hver lørdag jeg ogå... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #96 på: desember 04, 2012, 14:20:21 pm » |
|
Kan jo hende at det skjer et mirkael, slik at du dukker opp i noe luftkjølt fra tyskland  Sansynligheten for det er vel ca som å få en tlf fra norsk tipping.. Jeg lever i håpet Espen! Ja, jeg håper hver lørdag jeg ogå...  Ikke at du vinner i lotto. Men at du selger frisørmobilen, å kjøper noe annet.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #97 på: desember 07, 2012, 00:03:30 am » |
|
Siden få av disse follogutta er i facebook så har jeg laget et arrangement der også. Kanskje vi får med oss flere i år! http://www.facebook.com/events/507411549291265/
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #99 på: desember 07, 2012, 01:18:14 am » |
|
Det er vel den største "Like" knappen jeg har sett Grattis til holmsen som var førstemann til å trykke delta
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #100 på: desember 07, 2012, 07:35:54 am » |
|
Tusen takk, både for at du ordner opp for oss, og for at du hjelper meg sånn at jeg slipper å lage en Facebook-profil.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem

|
 |
« Svar #101 på: desember 07, 2012, 07:49:47 am » |
|
Måtte vist logge inn på facebook for å se siden, så da stoppa det der. 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #102 på: desember 07, 2012, 12:54:20 pm » |
|
Ja, jeg har laget slik at den kun er for inviterte også. Det er for å slippe endel spørsmål som måtte oppstå Thomas, det er bare å kontakte meg om det er noe du ønsker å ha med/ikke ha med på siden. Til de som er inviterte og har bilder/videoer/linker fra i fjor er det bare å legge ut.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #103 på: desember 07, 2012, 23:18:46 pm » |
|
Takker og bukker. Litt vanskelig for meg å vite hva som er med, og ikke med, siden jeg ikke er på Facebook. Jeg stoler på at du får med det som er viktig, og du vet jo like godt som noen hva treffet går ut på. Det eneste jeg tenker på nå, er at det er greit å nevne at BugRent stiller med leiebil for de som ikke har egen. I tillegg blir det mulighet for andre biler enn VW å prøve seg på banen, dette for at vi skal komme i mål økonomisk. Forhåpentligvis blir det siste året, vi kutter det ut så fort treffet bærer seg selv.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
GeirJB
Seniormedlem

|
 |
« Svar #104 på: desember 07, 2012, 23:35:25 pm » |
|
I følge mine beregninger så har jeg jo jobbehelg 1 og 2. juni!  Men er jo nattjobbing 19-07, så med litt stress-soving så blir det tur på banen! 
|
|
|
Loggført
|
-61 VW 1200 (Beryl green),-69 VW 1600 Variant,-74 BMW 1602,-82 VW Polo G40
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #105 på: desember 08, 2012, 00:24:53 am » |
|
Jeg skal prøve å få med noe slikt, Lowlife! Hvordan blir det med logo for 2013? Vi bruker vel den fra i år med ny dato? Tenkte det hadde vært kjekt å ha med den og follo logoen ute på face også Hvem som sponser treffet er også kjekt å ha med, så om du sender meg en pm, så kan vi snakkes nærmere.
|
|
« Siste redigering: desember 08, 2012, 01:15:53 am av Dewil »
|
Loggført
|
|
|
|
Squareback
Supermedlem

Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!
|
 |
« Svar #106 på: desember 08, 2012, 03:11:46 am » |
|
Dewil! Meget bra! Noen og femtiprosent av Norges befolkning er nå på FB, men vi i FVWK-styret har så langt holdt oss unna. Konge at du tar promoteringen alvoriig! Du er jo DEN mest aktive nestenmedlemet vi har!
|
|
|
Loggført
|
Type 2 og 3 entusiast! Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben Liker alt som Brummer!!!!!
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #107 på: desember 09, 2012, 12:06:02 pm » |
|
 Viktig å støtte de som finner på ting som er gøy, Squareback! Før (på 80-90tallet) hadde man jo vw treff på blant annet rudskogen, der var det alt fra 201m dytterace, banekjøring, viftehuskasting og mange andre aktiviteter, dette er noe jeg savner og dere har klart å få til. Noe av der jeg husker best var når jeg fikk lov til å gå løs på en gammal japsebil med øks på et vw treff Jeg mener det er viktig å gjøre noe mer ut av treffene enn bare å fokusere på show&shine, det har dere klart med glans
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #108 på: desember 19, 2012, 09:39:29 am » |
|
Husk å få med kjøreutstyr, bensin og dekk på ønskelista i år!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #109 på: desember 19, 2012, 13:08:00 pm » |
|
Et lite tips er å styre unna gocart kjøredress, gocart hansker og CE merkede hjelmer, Disse tingene brenner nemlig veldig godt om det skulle bli brann.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #110 på: januar 04, 2013, 09:56:24 am » |
|
Vi er på rette siden av nyttår. Ikke lenge igjen nå.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #111 på: januar 04, 2013, 10:46:09 am » |
|
Tenkte jeg skulle skrevet en sponsorsøknad i helga jeg kan sende rundt. Kanskje vi får til noe.
Skulle vi forsøkt å få til noen aktiviteter utover kvelden? (regner med at det blir mer fyll enn bilkjøring når sola går ned)
Tenker på f.eks, viftehuskasting, bilknusing og andre morsomme aktiviteter...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #113 på: januar 24, 2013, 23:59:44 pm » |
|
Ny BUMP! Jeg har opprettet en "liker" side på facebook. Om noen har bilder eller video fra forrige treff eller evt nye bilder av kommende biler til treffet er det bare å si i fra. Linken er: http://www.facebook.com/HerbieMemorialRun
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Turbo Haraune
Supermedlem

|
 |
« Svar #114 på: januar 25, 2013, 00:07:28 am » |
|
Nå skal jeg ta å montere inn motoren igjen så er jeg klar.  La meg bare få tipse om diverse laptimer-Apper til smarttelefonene. disse er svært nøyaktige. Så får man alle rundetidene sine, og kan få regnet sammen sin egen optimale teoretisk rundetid.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #115 på: januar 25, 2013, 00:32:32 am » |
|
Det høres lovende ut, Haraune! Bare å nevne brukbare apps!  Jeg har også justert datoen i logoen for årets treff. Har ikke rukket å scanne inn en større versjon enda, men må vel få til det!
|
|
« Siste redigering: januar 25, 2013, 01:08:23 am av Dewil »
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #116 på: januar 25, 2013, 09:56:22 am » |
|
Se der,ja. Bra jobba.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #117 på: januar 25, 2013, 10:54:16 am » |
|
Takker! I dag skal jeg printe ut noen "flyers" og få levert de til potensielle sponsorer! Forbered deg på telefonstorm
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #118 på: januar 25, 2013, 11:03:49 am » |
|
Klar jeg. Er til og med hjemme fra jobben i dag for jeg følte at noe var på gang.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|