mai 04, 2025, 22:52:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Sveise rust under "halvmånen" venstre side bak 1302  (Lest 1374 ganger)
Boblekise
Juniormedlem
**

Vis profil

« på: august 24, 2010, 12:03:56 pm »

Hei
Jeg pusset for noen år siden opp en 1302. Men det har over tid kommet en stygg rustboble i lakken ca 3 cm nedenfor halvmånen på venstre side bak, for meg ser det ut til at dette må ha kommet innenifra.

Det som må gjøres er nok å kappe ut det skadede områded, få skrapt ut all byggskumemt som ligger på innsiden som sikkert holder på vannet slik at det ruster.
Og så få sveiset inn ny plate.
Jeg ønsker ikke å helakere bobla på nytt så dette må skje så forsiktig som mulig, slik at en slipper unna med å lakkere så lite som mulig.
lakkjobben vil jeg sette bort til en lakkerer, men jeg trenger hjelp med å få til sveisingen, og har ikke selv lokale lenger.

Er det noen her som kunne tenke seg jobben?, eller som vet om et firma som gjør dette ordentlig?

Mvh
Christopher
Loggført
Boblekise
Juniormedlem
**

Vis profil

« Svar #1 på: juni 08, 2012, 16:55:32 pm »

Dette er fortsatt akutelt, nå også på 2 biler Trist Begge bilene er nå rammet av dette på samme sted..
samme modell og årstall, (lukter jeg produksjonsvakhet)?

Kan eventuelt sveise selv, hvis noen har apparat som kan lånes/leies å egnet sted, gjerne i sør/nord-odal områded.

Mvh
Christopher
47610383
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem

SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!

Vis profil
« Svar #2 på: juni 08, 2012, 21:45:24 pm »

helt vanlig problem  Sint

pass på å få vekk skummet, det brenner godt !!  og røyklegger hele bygda  Kult
Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!