Torgeir
Global moderator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #30 på: mai 15, 2008, 15:17:48 pm » |
|
hva heter egentlig den saken som er festet på toppen av passasjervinduet? [
Restojuggel tror jeg er samlebetegnelsen på de greiene der...  Kan man ikke også si Taiwan-tjafs? Eller Blekk skrammel? Takk takk for at du tok deg bryet med å rette opp i mine manglende restokunnskaper Jon 
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #31 på: mai 15, 2008, 15:28:01 pm » |
|
Vent shades
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #32 på: mai 15, 2008, 15:28:47 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Rabben
Seniormedlem

Diktator -> Klubbløs #001
|
 |
« Svar #33 på: mai 15, 2008, 15:37:07 pm » |
|
Pokker, nå må du snart slutte å poste slike bilder Haz. Blir jo fristet til å gjøre noe med 71 modellen og ikke bare bruke tid på 67 modellen  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Dagens beste fra mannen som har kjøpt deg en Honda JAZZ! Jepp, får le jeg når du står der og griner fordi staten flår deg for penger når årsavgiften på dieselbørsa skal betales eller når du lurer på hvordan du skal få med deg nytt tv hjem  Så får jeg heller kjøre i Jazzen med parykk slik at jeg passer inn i bilen  Haz: Har noe slikt på 71 modellen min. Greit i den grad at en kan ha vinduet oppe når det regner uten at det blir vann i bilen. Men ser vel ikke all verden ut 
|
|
|
Loggført
|
--- Mvh Rabben
|
|
|
mags
|
 |
« Svar #34 på: mai 15, 2008, 15:39:53 pm » |
|
Som æ glær mæ te Mantorp
|
|
|
Loggført
|
Good Work ain`t cheap Cheap work ain`t good Mags 90508914.
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #35 på: mai 15, 2008, 15:45:04 pm » |
|
Pokker, nå må du snart slutte å poste slike bilder Haz. Blir jo fristet til å gjøre noe med 71 modellen og ikke bare bruke tid på 67 modellen  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Dagens beste fra mannen som har kjøpt deg en Honda JAZZ! Jepp, får le jeg når du står der og griner fordi staten flår deg for penger når årsavgiften på dieselbørsa skal betales eller når du lurer på hvordan du skal få med deg nytt tv hjem  Så får jeg heller kjøre i Jazzen med parykk slik at jeg passer inn i bilen  Haz: Har noe slikt på 71 modellen min. Greit i den grad at en kan ha vinduet oppe når det regner uten at det blir vann i bilen. Men ser vel ikke all verden ut  men jeg har golf 99 modell bensin, og har kun samboer, ingen barn/hund/etcetras  nb. skal ikke skaffe meg en sånn regn-beskytter, var bare nysgjerrig på hva det het for noe. Som æ glær mæ te Mantorp
magne, har du kjørt den nye på stripa ennå? Har du kjørt mye drag før egentlig? Hva er målsetningen på mantorp/scc? Skal ta bilde av deg jeg. Er det tidligere eier som lager grimaser, eller er det deg?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #36 på: mai 15, 2008, 23:48:50 pm » |
|
Jeg sa V-E-N-T S-H-A-D-E-S  Var svar på : hva heter egentlig den saken som er festet på toppen av passasjervinduet?  ja, når jeg ser bilen en gang til så er den litt reso-aktig. Men tilbehøret har inget navn?
Vent shades: http://www2.cip1.com/SearchResults.asp?Search=vent+shades
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #39 på: mai 16, 2008, 08:31:56 am » |
|
Cal-look har som alle andre stiler forandret seg litt frem og tilbake med tiden men hovedidèen er fortsatt den samme. Bilen på Wikipedia er en klassisk cal-looker uten lister, nose down, lite chrome osv osv.
Mvh BB
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #42 på: mai 16, 2008, 10:22:02 am » |
|
Dekkoppsettet på den buggyen er noe av det drøyeste jeg har sett!!  Det er noe av det kuleste jeg har sett! PS - fått brev i posten?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Håvard Hoem
Seniormedlem

Klubbløs #002
|
 |
« Svar #44 på: mai 16, 2008, 10:42:46 am » |
|
Sender et lite bidrag til 68 bølgen, min siste innvistering. Kjøpte bilen nylig, syntes selv bilen er stilig, men desverre ikke strøken.. Skilter kommer på i dag  Håvard
|
|
|
Loggført
|
70 1300
|
|
|
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem

|
 |
« Svar #45 på: mai 16, 2008, 12:14:21 pm » |
|
laksetrapp ;-) Pokker, nå må du snart slutte å poste slike bilder Haz. Blir jo fristet til å gjøre noe med 71 modellen og ikke bare bruke tid på 67 modellen  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Dagens beste fra mannen som har kjøpt deg en Honda JAZZ! dæven, ka du sei? Honda? Og så Jazz da... jaja. Hvis du gjør noe med looken på din 71 modell så får du sikkert tilbake litt av manndommen du mistet da du gikk for Jazzen... men da har du jo ikke lenger en sleeper! Det er jo det som gjør den så jævla kul..  veeee-heeeeeeeeee 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Torgeir
Global moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: mai 16, 2008, 18:06:16 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Åffer dådå? Åffer senkar dom på restoviset?
|
|
|
Frodo
Seniormedlem

Life's too short to dance with ugly women.
|
 |
« Svar #47 på: mai 16, 2008, 19:45:50 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Medlem av TVWK og Rüsters VW Drontheim
|
|
|
JS
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: mai 16, 2008, 21:27:37 pm » |
|
Det er noe av det kuleste jeg har sett! PS - fått brev i posten? [/quote]
Det har jeg, tusen takk for rask levering Kalle!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #49 på: mai 16, 2008, 22:22:51 pm » |
|
nice  Farge er dette?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Frodo
Seniormedlem

Life's too short to dance with ugly women.
|
 |
« Svar #50 på: mai 18, 2008, 11:39:24 am » |
|
nice  Farge er dette? [/quote] Sciroccofarge. Sudan-braun
|
|
|
Loggført
|
Medlem av TVWK og Rüsters VW Drontheim
|
|
|
erikaa
|
 |
« Svar #51 på: mai 18, 2008, 23:59:24 pm » |
|
Synes Endre D´s Late-looker 68 mod fortjener en plass her - en bil etter mitt hjerte: 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #52 på: mai 19, 2008, 08:16:45 am » |
|
fin den, i samme gate som min, når min kommer seg opp bak..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: mai 19, 2008, 08:33:22 am » |
|
Synes Endre D´s Late-looker 68 mod fortjener en plass her - en bil etter mitt hjerte:
Takker for det  . Er skikkelig glad i denne bilen.. Har kjørt den hver eneste dag siden jeg kjøpte den, og den starter alltid på første turn.. Den har forøvrig endelig mistet de råtne taiwan-fangerne (bilde tatt før jeg kjørte til jobb i dag  ); 
|
|
« Siste redigering: mai 19, 2008, 09:18:14 am av Endre D »
|
Loggført
|
 "When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: mai 19, 2008, 09:15:06 am » |
|
tøff ja! hvordan løste du det med få feste skiltet foran?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #55 på: mai 19, 2008, 09:27:19 am » |
|
På samme måte som jeg har gjort det på 65`en. Et stag som er skrudd fast i reservehjulsbrønnen... ser det ut som. Mistenker at det senere kommer T-bars på denne og da ser det bra ut med et stag som går mellom barsene. Veldig fin bil Endre! Men du vet......chrome want get you home 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Endre D
Global moderator
Supermedlem

|
 |
« Svar #56 på: mai 19, 2008, 09:31:37 am » |
|
På samme måte som jeg har gjort det på 65`en. Et stag som er skrudd fast i reservehjulsbrønnen... ser det ut som. Mistenker at det senere kommer T-bars på denne og da ser det bra ut med et stag som går mellom barsene. Veldig fin bil Endre! Men du vet......chrome want get you home  Det stemmer. Har laget en brakett av noen alu-lister som er festet i dreneringshullene i reservehjulsbrønnen. (Og angående chromen Kalle - it's beeing taken care of  )
|
|
|
Loggført
|
 "When the Boogeyman goes to bed, he checks his closet for Chuck Norris" Røten bay - be gone!
|
|
|
haz
Supermedlem

|
 |
« Svar #57 på: mai 19, 2008, 09:48:56 am » |
|
bra tips, husk å poste nye bilder med t-bars når det er på plass! Selv har jeg akkurat montert ny fanger med blinkers, lett type i kvalitet, fra unneberg.. vet ikke helt hva jeg synes om looken ennå, vi får se..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem

|
 |
« Svar #58 på: mai 19, 2008, 10:23:41 am » |
|
Pokker, nå må du snart slutte å poste slike bilder Haz. Blir jo fristet til å gjøre noe med 71 modellen og ikke bare bruke tid på 67 modellen  HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH Dagens beste fra mannen som har kjøpt deg en Honda JAZZ! dæven, ka du sei? Honda? Og så Jazz da... jaja. Hvis du gjør noe med looken på din 71 modell så får du sikkert tilbake litt av manndommen du mistet da du gikk for Jazzen... men da har du jo ikke lenger en sleeper! Det er jo det som gjør den så jævla kul.. veeee-heeeeeeeeee  Dere er klar over hva Honda Jazz het før noen nordiske rådgivere innen språk fikk hintet markedsavdelingen i Japan? apropos manndom mener jeg...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
FreddyB
Supermedlem

Toidi - men omvendt.
|