mai 05, 2025, 07:23:57 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
T2: bolt til motorluke
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: T2: bolt til motorluke (Lest 1324 ganger)
RuneA
Supermedlem
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn
T2: bolt til motorluke
«
på:
mai 17, 2008, 20:55:09 pm »
mangler en av 2 bolter for å holde luka på plass, noen som vet hva man skal bruke, noe man kjøper utenom vw eller er det noe vw i det hele tatt har ennå?
Loggført
1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Eldiablo
Seniormedlem
Innlegg: 286
Bosted: Hamar
Torgrim tlf. 970 71 771
Sv: T2: bolt til motorluke
«
Svar #1 på:
mai 18, 2008, 08:43:01 am »
Hvis det er bolten gjennom hengselet du tenker på, så går det til nød å sette inn skrue og mutter.. For ny hengsle, se link under.
http://www.wolfsburgwest.com/cart/DetailsList.cfm?ID=261829551
Lykke til, Torgrim
Loggført
(o\ ! /o) | o \/ o | (o)=|=(o) [o\|_|_|/o]
tWolf - Part of the AirWolfs crew
RuneA
Supermedlem
Innlegg: 556
Bosted: Oslo/Tallinn
Sv: T2: bolt til motorluke
«
Svar #2 på:
mai 18, 2008, 12:48:03 pm »
skrue og mutter ser vel ikke bra ut, men det er ikke mulig å bare kjøpe bolten,- kun hele hengsle?
blir jo drøy frakt på ett relativt rimelig hengsle også fra us.
«
Siste redigering: mai 18, 2008, 12:51:04 pm av RuneK
»
Loggført
1987 Westfalia
1980 Westfalia
1972 Westfalia
Luftvw
Seniormedlem
Innlegg: 277
Bosted: Noreg
Sv: T2: bolt til motorluke
«
Svar #3 på:
mai 19, 2008, 11:55:18 am »
Hør med Vikers Bildeler i Spydeberg. Han har en del bayer til høgging.
Loggført
Folkevogn er kjerra!
raaen
Supermedlem
Innlegg: 3603
Bosted: Darbu, Øvre Eiker. tlf. 99615690
Sv: T2: bolt til motorluke
«
Svar #4 på:
mai 19, 2008, 21:25:35 pm »
bor ut den gamle bolten, finn en gammel skrutrekker som har samme dim. kapp den i riktig lengde, og slå den inn, og en liten stuk med hammeren så blir det bra. Sånn gjorde Knoten. på bilen min, og den funker fint.
Loggført
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...