GeirH
Supermedlem

|
 |
« på: august 02, 2012, 22:40:41 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
Har laaang VW-pause.
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #1 på: august 03, 2012, 01:13:55 am » |
|
Høye ambisjoner.. det har han ihvertfall 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem

The driver
|
 |
« Svar #3 på: august 03, 2012, 03:00:14 am » |
|
Herlig det han sier om at det er utrolig mye å tjene på ei boble hvis man lakker den og den er fin teknisk sett. Joda. Alle som har bil som hobby vet jo at det er en gullgruve å selge biler du har brukt tid og penger på... 
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #4 på: august 03, 2012, 07:17:30 am » |
|
Fantastisk humor! Tipper ironi er Nohas hobby 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Ruggen
|
 |
« Svar #5 på: august 03, 2012, 08:04:22 am » |
|
Tenk å mye han kunne ha tjent om ironi hadde vært jobben hans 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Ketil S.
Supermedlem

|
 |
« Svar #6 på: august 03, 2012, 09:08:22 am » |
|
Pågangsmot skal belønnes!
|
|
|
Loggført
|
T1 1963 T1 1974 -03
|
|
|
TURBO
Gjest
|
 |
« Svar #7 på: august 06, 2012, 22:49:36 pm » |
|
Fy faen,ler så tårene triller;denne kommentaren tar kaka:
Du kan ikke lakkere, du kan ikke skru og du er en dårlig selger
Jeg både en dårlig kjøper og elendig selger, så jeg har noe å jobbe med..
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem

ass UP nose DOWN, rip the tires
|
 |
« Svar #8 på: august 06, 2012, 22:54:55 pm » |
|
Jeg datt fysisk av stolen..
Nei, grunnen er vel at jeg er utrolig smart! Jeg kan bestemme meg for å lære noe og klarer det på brøkdelen av hva andre må. Så hva er vanskelig med å lære bilmekanikk? Tipper jeg hadde fordypet meg i bilmekanikk, lakering, bileletrisk, verktøylære, sveising, kjøp og salg lov og regler, mva egen bedrift , karosseri/oppreting i løpet av 4 uker. Da skulle jeg ha nok kunnskap til å drive mitt eget verksted og kjøp og salg av biler. Når chips spisende skolelei ungdom klarer det, burde en intelligent person som meg også klare den biffen greit! Selvtillitten svikter hverken i det praktiske livet eller når det gjelder kvinner!
|
|
|
Loggført
|
'67: 10.626@213,65 SCC2016 10.407@215,57 SCC2017 10.221@216,87 SCC2018 Norges raskeste luftkjølte gatebil? '59: Snart 
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem

stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
 |
« Svar #9 på: august 07, 2012, 00:27:10 am » |
|
lett at jeg skal kjøpe bil hos noas vrak. bare for å få noas ark 
|
|
|
Loggført
|
 Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #10 på: august 09, 2012, 11:17:41 am » |
|
En av de tingene jeg har lært, og prøvd å leve etter, er følgende: Dersom du tror du er ferdig utlært, er du bare ferdig. Det var et sjokk å finne ut at jeg har tatt feil. Underholdningsverdien skal han i alle fall ha cred for.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #12 på: august 09, 2012, 15:47:56 pm » |
|
Jeg datt fysisk av stolen..
Nei, grunnen er vel at jeg er utrolig smart! Jeg kan bestemme meg for å lære noe og klarer det på brøkdelen av hva andre må. Så hva er vanskelig med å lære bilmekanikk? Tipper jeg hadde fordypet meg i bilmekanikk, lakering, bileletrisk, verktøylære, sveising, kjøp og salg lov og regler, mva egen bedrift , karosseri/oppreting i løpet av 4 uker. Da skulle jeg ha nok kunnskap til å drive mitt eget verksted og kjøp og salg av biler. Når chips spisende skolelei ungdom klarer det, burde en intelligent person som meg også klare den biffen greit! Selvtillitten svikter hverken i det praktiske livet eller når det gjelder kvinner!
Det værste er at det finnes slike folk der ute, som ikke tuller (eller i alle fall ikke skjønner det selv).
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #13 på: august 09, 2012, 19:06:01 pm » |
|
Jeg vil også egentlig tro at han spøker, men tidligere erfaringer med mennesker, gjør at jeg ikke klarer helt å tvile på at det er seriøst ment. Det er mulig han lærer ekstremt fort, men ydmykhet er tydeligvis ikke lært i en fei.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
justandy
Telehiv Jumpers
Supermedlem

stæsj hore og hard barket senkepøbel
|
 |
« Svar #14 på: august 09, 2012, 19:28:38 pm » |
|
blir ikke ydmyk når man er så lett lært som noah 
|
|
|
Loggført
|
 Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
|
|
|
|