mai 04, 2025, 20:29:07 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Problemløseren
>
før eu kontroll
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: før eu kontroll (Lest 1036 ganger)
Krogerf
Nybegynner
Innlegg: 48
Bosted: Vega
før eu kontroll
«
på:
august 14, 2012, 06:53:14 am »
På min -67, så er det noe dødgang på rattet. hvordan er med på veteranbiler og eu-godkjenning?
Loggført
'67 1600, dobbel weber 40mm
I don't need sex, the government fucks me every day.
Ketil S.
Supermedlem
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne
Sv: før eu kontroll
«
Svar #1 på:
august 14, 2012, 08:08:58 am »
Skal være like sikre de som alt annet! Dødgang over 2-2,5 cm får du ikke godkjent! Blir vel en 2`er det!
Loggført
T1 1963
T1 1974 -03
Ivar
Supermedlem
Innlegg: 910
Bosted: Ask i Norhordaland
Samler seg opp......
Sv: før eu kontroll
«
Svar #2 på:
august 14, 2012, 08:32:11 am »
Grådig personavhengig.
Han som hadde Plokkopp'en min inne, har sjølv boble på stallen.
Mine 7-8cm passerte uten kommentar
Har bestilt rep sett til hjelpesnekka, er jo så vinglete å køyra med
Loggført
1975 T2 Sika - Arbeidshest |o * o|
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with their experience.”
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: før eu kontroll
«
Svar #3 på:
august 16, 2012, 16:56:23 pm »
men vesentlig mykje dødgang lar seg ofta raskt korrigera ved å stramma inn skrua på toppen av snekka. i 67modellen din kjem du til den i reservehjulsbrønnen bak eit deksel. løys låsemutteren og skru inn skrua forsiktig og stopp med samma du møter litt motstand, lås mutteren mens du held igjen skrua. dette tar da mesta av slark, er da fortsatt meir bør du ta ut snekka, gjera den rein, so fyller du ny olja(eller helst flytande grease) og so strammar du den store mutteren i enden av inngåande aksling til all slark er vekke sidevegs i alskingen , deretter justerar du den vanlige skrua til den er passlig
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...