BernieBergan
Medlem

|
« Svar #30 på: august 20, 2012, 20:45:22 pm » |
|
.....at resultatet fra en kommende idedugnad her på VWN gjør at vi har en rekke gode "regnaktiviteter" klare .... som til enhver tid kan fylle et vått tomrom...
Noen gode forslag?
motorbytte konkurannse på en orginal 1300 eller noe? ut -inn og start på tid?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BernieBergan
Medlem

|
« Svar #31 på: august 20, 2012, 20:46:17 pm » |
|
at jeg kommer til og presse grensen for hva man får plass til i en boble enda litt til. Ps støtter regn aktiviteter. hva med litt autoslalom i innbremsings sona?
Støtter den !
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Turbo Haraune
Supermedlem

|
 |
« Svar #32 på: august 20, 2012, 21:25:44 pm » |
|
At jeg ikke skal sitte hjemme med 5 dager gammel baby, men kjøre hele scc! Støtter helt klart autoslalom i bremsefeltet!! Eller hva med "superstage" ala bilsport?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #33 på: august 22, 2012, 06:50:21 am » |
|
At min Lowlife Edition skal få være med til neste år, enten den mener alvor eller ikke....
At en storkjefta j.... fra Siggerud lover å kjøre nevnte 9fjortis på stripa, uansett motor, dersom Herbie Memorial trekker over 100 biler i 2013.
At Follo-bønsjen også neste år ønsker å være en del av Bugrent-teamet.
At jeg skal ta meg fri fra jobb på mandag neste år, slik at jeg kan trå til med å hjelpe havarerte biler hjem. Det var litt drøyt å treffe puta kl. 03.00 når jeg skulle opp igjen kl.05.00.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Kjetil Lima
Supermedlem

|
 |
« Svar #34 på: august 22, 2012, 09:03:22 am » |
|
Mange gode regn aktiviteter her.... og lett gjennomførbare også. Hadde ikke kosta mye å satt opp en kino i teltet som allerede er satt opp ved mat sjappa. Og autoslalom i bremseområdet, hadde vært kanongøy. Hører det er meldt bra vær på scc 2013 men sånn for sikkerhets skyld liksom 
|
|
|
Loggført
|
1961 T1 - Custom
|
|
|
Oval57
Supermedlem

Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.
|
 |
« Svar #35 på: august 22, 2012, 09:32:05 am » |
|
.....at resultatet fra en kommende idedugnad her på VWN gjør at vi har en rekke gode "regnaktiviteter" klare .... som til enhver tid kan fylle et vått tomrom...
Noen gode forslag?
burning har vel blitt nevnt. Det fenger jo mange. Og nå er det vel et par gamle folkevogner med rimelig anstendig stereo, så hva med luftkjølt db drag?  at de som ennå har sechsvoltbil kan fyre opp rør-radioen når det har blitt mørkt i håp om å få inn noen signaler - husk ekstra batterier og sikringer! Det kunne ha vært fin underholdning! At bondekvinnelaget og bygdeungdomslaget på Jessheim arrangerer kurs i pynting av blomstervase i bil. Ett annet forslag er kurs i brodering av bilpute, det vil garantert slå an hos den kvinnelige delen av treffdeltagerene 
|
|
|
Loggført
|
*Paradise road* Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.comTlf. 900 13 764 Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer. Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har noe du vil selge.
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #36 på: august 22, 2012, 10:11:52 am » |
|
At de med 10 000 watt i bilen får flyttet depoplassen sin til en lokasjon hvor dem som ønsker å høre på får valuta for pengene sine OG at dubstep blir forbudt!
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
Dragset'n
Supermedlem

tlf 91544358
|
 |
« Svar #37 på: august 22, 2012, 10:17:54 am » |
|
At de med 10 000 watt i bilen får flyttet depoplassen sin til en lokasjon hvor dem som ønsker å høre på får valuta for pengene sine OG at dubstep blir forbudt!
hehe! Tror du må gange antall watt med 3-4.. Men ingen dum ide med egen bråkedepotplass nei. Oppserverte at de stakkars få boblene med litt ekstra watt fikk mye oppmerksomhet, så det er tydeligvis noe folk setter pris på! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jee
|
 |
« Svar #38 på: august 22, 2012, 10:49:56 am » |
|
Og de kaller meg for bestefar..  At de med 10 000 watt i bilen får flyttet depoplassen sin til en lokasjon hvor dem som ønsker å høre på får valuta for pengene sine OG at dubstep blir forbudt!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Solan
Supermedlem

Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...
|
 |
« Svar #39 på: august 22, 2012, 11:25:56 am » |
|
..at man kan få kjøre boblene på Go-kartbanen like ved! Knallgøy, selv med standardboble, og faktisk enda gøyere hvis det regner!
|
|
|
Loggført
|
'52 Typ 11c Boble ragtop '65 Typ 221 Mikrobuss 11W
RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten! Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved
Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #40 på: august 22, 2012, 11:48:56 am » |
|
..at man kan få kjøre boblene på Go-kartbanen like ved! Knallgøy, selv med standardboble, og faktisk enda gøyere hvis det regner!
Hæ?? Hvor er det go-cart bane??
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Syncronaut
Supermedlem

|
 |
« Svar #41 på: august 22, 2012, 11:57:37 am » |
|
Noen gode forslag?
Kjøring i off-roadløypa 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem

|
 |
« Svar #42 på: august 22, 2012, 12:31:55 pm » |
|
Det er ikke en gocart-bane Svein, det er en flyplass. 
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #43 på: august 22, 2012, 12:35:32 pm » |
|
Det er ikke en gocart-bane Svein, det er en flyplass.  Er Bilcross/Rallycross bane like ved innkjøringa. Kanskje noen som vil ofre seg og bil litt der...
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #44 på: august 22, 2012, 12:51:00 pm » |
|
Blir kanskje litt mye å arrangere to kjøretreff på likt?
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #45 på: august 22, 2012, 12:58:16 pm » |
|
Har alltid sagt at målet vårt er å fylle området helt ut til bilcrossbanen, slik at det blir naturlig å kjøre baja løp der 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
SplitMan
VSN
Supermedlem

|
 |
« Svar #46 på: august 22, 2012, 13:01:07 pm » |
|
Har alltid sagt at målet vårt er å fylle området helt ut til bilcrossbanen, slik at det blir naturlig å kjøre baja løp der  Konge! Jeg liker målet "vårt" Berger...
|
|
|
Loggført
|
SCREWDRIVER #2
|
|
|
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #47 på: august 22, 2012, 13:15:45 pm » |
|
At SCC blir flyttet en helg frem for å unngå skolestarthelgen og bedre utnytte preppen etter EM runden.
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
StarBugs Geir
Supermedlem

|
 |
« Svar #48 på: august 22, 2012, 13:19:26 pm » |
|
...at forhåndssalget av billetter starter i god tid før Jul, slik at jeg kan få billett og kanskje til og med en t-skjorte under treet. Legg på 100 kr. på billetten, og legg ved en unik skjorte til alle som forhåndsbestiller. Vil heller ha en spesiell t-skjorte til Jul enn 100 kr. i rabatt, men det er jo meg da  . Kan jo eventuelt være valgfritt?  Og JAAAAAAA til mer offroad!!!! Har nettopp kjøpt T3 doka som graver seg frem på alle fire. Baja/offroad kan kjøres av "alle" uansett vær! Fint å ha noen aktiviteter der regn er positivt!  . Da vil folk samle seg rundt drag-racingen i solskinn, og rundt andre ting ved dårlig vær. De som arrangerer kan da med litt planlegging og god informasjon styre folkestrømmen etter været. Det må jo selvsagt ikke være for store avstander da. Tror det ALLTID vil være noen klar til å showe og lage action i offroad-løype om det blir ventetid på drag-stripa. 
|
|
|
Loggført
|
1974 1303s 2018 Husqvarna Vitpilen 701
|
|
|
|
Buss Marius
Juniormedlem

|
 |
« Svar #50 på: august 22, 2012, 13:40:08 pm » |
|
Og JAAAAAAA til mer offroad!!!! Har nettopp kjøpt T3 doka som graver seg frem på alle fire. Baja/offroad kan kjøres av "alle" uansett vær! Fint å ha noen aktiviteter der regn er positivt!  . Da vil folk samle seg rundt drag-racingen i solskinn, og rundt andre ting ved dårlig vær. De som arrangerer kan da med litt planlegging og god informasjon styre folkestrømmen etter været. Det må jo selvsagt ikke være for store avstander da. Tror det ALLTID vil være noen klar til å showe og lage action i offroad-løype om det blir ventetid på drag-stripa.  Som aktiv på VWbus.no forumet skal jeg være veldig aktiv for å få en gruppe derfra til dette vanvittig bra treffet. Dersom det er mulighet for å kjøre i offroad løype i tilegg så tror jeg vi skal klare å mobilisere minst 10stk syncro (og en Earlybay TDI 4x4). Når vi har offroad treff på vinteren møter det også noen med 2wd bare for å se på. Derfor tror jeg et sånt tiltak vil klare å trekke nærmere 20 busser fra VWbus.no noe som skulle tilsi mins20.000 i økte bilett inntekter. Dersom ledelsen i SCC 2013 gir tilatelse til dette, kan vi i VWbus.no ta ansvar for organisering og gjennomføring av alt som har med dette å gjøre. Og vi stopper ikke hverken ved regnvær eller litt olje i løypa.....
|
|
|
Loggført
|
Vokst opp med verdens mest velutstyrte T2b -71 (74-81) og en kjedelig 77 T2b (81-88) Har 85 T3 camper 112hk
|
|
|
Hans
Supermedlem

|
 |
« Svar #51 på: august 22, 2012, 14:08:01 pm » |
|
Dubstep er et forsøk på å kontakte utenomjordiske og til det trengs det litt watt.  Har hørt at i 2013 blir det salg av ved til de som tok med båltønne men glemte innholdet :p
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
EspenX
Supermedlem

Praise the raised
|
 |
« Svar #52 på: august 22, 2012, 17:00:46 pm » |
|
..at Slackers allerede nå tar med i aftenbønnen at konserten igjen legges til fredagen i 2013, slik at vi får litt mer enn et totimers vindu for å spille musikk på lørdagskvelden.
|
|
|
Loggført
|
1969 Militær-buss 
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #53 på: august 22, 2012, 18:21:43 pm » |
|
..at Slackers allerede nå tar med i aftenbønnen at konserten igjen legges til fredagen i 2013, slik at vi får litt mer enn et totimers vindu for å spille musikk på lørdagskvelden.
at konserten fortsatt skal være på lørdag og at slackers kaster ut sofaen sin så de slipper og gro fast sittende inni der og kommer foran scenen for og høre på musikk 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MrKreosot/ Arne
SCC Event.
Supermedlem

|
 |
« Svar #54 på: august 22, 2012, 21:06:17 pm » |
|
at Vrakpant Rennsport skal ha deoptplass til sine biler med 100 hesters tennplugger....
at alle forslag om forbering til SCC2013 tas imot av arragementkomiteen med takk...
at jeg skal stille med bil som ikke ødelegges av en liten biltur fra Toten...
|
|
|
Loggført
|
Mvh Arne 92644716 66 mod Type 1 Vrakpant Racing Edition, Mr Kreosot 68 mod Type 3 Squareback, Baron Bullit 69 mod Type 3 Fastback, no name yet.
"Arbeidet hater mannen"
|
|
|
Kid-A
Seniormedlem

Hotshopper
|
 |
« Svar #55 på: august 22, 2012, 22:10:32 pm » |
|
At SCC blir flyttet en helg frem for å unngå skolestarthelgen og bedre utnytte preppen etter EM runden.
En helg nærmere Bug Run Classic (2.-3. august 2013) er ikke feil det heller med tanke på besøk fra det store utland 
|
|
|
Loggført
|
My religion is kindness
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #56 på: august 22, 2012, 22:30:31 pm » |
|
En helg nærmere Bug Run Classic (2.-3. august 2013) er ikke feil det heller med tanke på besøk fra det store utland  Enig
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #57 på: august 22, 2012, 22:49:10 pm » |
|
En helg nærmere Bug Run Classic (2.-3. august 2013) er ikke feil det heller med tanke på besøk fra det store utland  Enig Ingen ting står høyere på ønskelisten enn det. Den helgen har det vært perfekt vær tre år på rad nå. Problemet er bare at NDRG funksjonærene ikke vil jobbe to helger på rad, og de har som regel sitt stevne første helgen i august... 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem

|
 |
« Svar #58 på: august 23, 2012, 11:51:35 am » |
|
at konserten fortsatt skal være på lørdag og at slackers kaster ut sofaen sin så de slipper og gro fast sittende inni der og kommer foran scenen for og høre på musikk  At det ville være helt suverent at samle konserten, Slackers festen OG Screwdrivers øl-grillen under et stort telt 
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
bay crewcab
Seniormedlem

|
« Svar #59 på: august 23, 2012, 13:02:56 pm » |
|
At Losen og Hemsedalexpressen sammen krymper tiden ned til under 13.....
|
|
|
Loggført
|
Member of mandagsklubben Member of Ultimate Street Bays Bronze 2011, silver 2012 and gold 2015 in USB
|
|
|
|