Må bli kvitt noe og kjøpte denne som delebil til varianten. MEN den er alfor bra til å hugges/slaktes. Får meg ikke til det, så jeg er like langt....Kunne tenkt meg å beholde interiøret, men vil ha den bort så det er ikke noe must.
Selges høystbydende over 5 000! Rask henting er en forutsetning, ellers blir den stuet innerst på lageret.

Følger med bra fremskjermer, ikke strøkne men ok. Grei i karrosseriet, men noe lakkpest eller lignende noen steder. Noe lakkrust langs takrenner og vinduer, men ikke noe problem å fikse/dellakkere. Dette kan bli en kanonfin vogn med litt innsats!!! Har ikke hatt av bakskjermene eller sjekket den grundig under, men det jeg ser kjapt er at kanaler må fikses + selvsagt noe mer her og der. Har ikke hatt av bakskjermene. Ser veldig bra ut i bagasjerom og inni bilen. Overraskende lite rust i gulv.
http://www.forum.vwacb.com/index.php?topic=5483.0Mangler fangere, tepper, frontlykter + diverse småtteri. Fremstår likevel som relativt komplett. Motor starter og går fint. Effektanlegg.

Kan eventuelt selges uten motor og interiør. Gi bud på den "pakka" du vil.