BeetleBug
Global moderator
Supermedlem

Hvilken makalös manick
|
 |
« Svar #60 på: januar 07, 2013, 13:06:22 pm » |
|
Hva koster det å få flytta en bil over den store fjorden nå om dagen?
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg.
|
|
|
Loggført
|
10.41 / 1641 / 2015 - 2016.
- Det er lettere å ape enn å skape -
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #61 på: januar 07, 2013, 13:24:33 pm » |
|
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg. Hos Jetcarrier kommer det på ca $2200. Det er med henting av bil i Florida, havneavgifter og forsikring. Levert Drammen. Finnes sikkert billigere alternativer, men jeg velger å benytte et firma jeg kjenner fra før.
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
jaru
Supermedlem

|
 |
« Svar #62 på: januar 07, 2013, 14:06:17 pm » |
|
Om alt klaffer er denne på vei over dammen snart  Takk for engasjement! Fin bil, men caben er vel ikke helt som den skal eller? Bøylene skal vel ikke være så markert, slik at det blir en mykere taklinje.
 1960-1969-volkswagen-beetle-6.jpg (28.98 KB. 400x199 - vist 216 ganger.)
|
|
|
Loggført
|
if it works don`t fix it Member of mandagsklubben
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #63 på: januar 07, 2013, 21:41:30 pm » |
|
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg. Hos Jetcarrier kommer det på ca $2200. Det er med henting av bil i Florida, havneavgifter og forsikring. Levert Drammen. Finnes sikkert billigere alternativer, men jeg velger å benytte et firma jeg kjenner fra før. Det er ikke gæli.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
MariusR
Supermedlem

|
 |
« Svar #64 på: januar 07, 2013, 22:42:47 pm » |
|
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg. Hos Jetcarrier kommer det på ca $2200. Det er med henting av bil i Florida, havneavgifter og forsikring. Levert Drammen. Finnes sikkert billigere alternativer, men jeg velger å benytte et firma jeg kjenner fra før. Men hvordan gjør du det med betaling av bilen, er det jetcarrier som ordner deg også?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #65 på: januar 07, 2013, 22:53:30 pm » |
|
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg. Hos Jetcarrier kommer det på ca $2200. Det er med henting av bil i Florida, havneavgifter og forsikring. Levert Drammen. Finnes sikkert billigere alternativer, men jeg velger å benytte et firma jeg kjenner fra før. Men hvordan gjør du det med betaling av bilen, er det jetcarrier som ordner deg også? Ja, det er de som håndterer det også. Men det kan man velge selv.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #66 på: januar 08, 2013, 07:43:57 am » |
|
Det avhenger av hvor flink du er til å forhandle. Jeg fikk et tilbud på 995 USD i delt container. Det kommer såklart avgifter på dette i tillegg. Hos Jetcarrier kommer det på ca $2200. Det er med henting av bil i Florida, havneavgifter og forsikring. Levert Drammen. Finnes sikkert billigere alternativer, men jeg velger å benytte et firma jeg kjenner fra før. Det er alltid den beste løsningen å bruke noen du vet er ryddige. Jeg vet av erfaring at billigere kan bli langt dyrere dersom du bruker et useriøst firma. Selv bruker jeg alltid CalShip.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
olechund
Medlem

|
 |
« Svar #67 på: januar 23, 2013, 10:27:01 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
59 Boble (o\ i /o) 62 Boble (o\ i /o) 09 Audi A4 Avant S-line 93 Audi 80 Cab 2,3
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #68 på: januar 23, 2013, 11:37:18 am » |
|
Takk for tips, men bil er handlet og på vei hjem 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #69 på: mars 08, 2013, 22:53:25 pm » |
|
I dag fikk jeg hjem cab`n til BugRent garasjen  Bilen sto til forventningene, er solid og bra. Eneste skjæret i sjøen var at den ikke startet.... men det finner jeg ut av. Den ble kjørt på båten, så det må være et eller annet som har skjedd underveis. Spiller ikke så stor rolle siden motoren skal ut uansett, men det hadde vært greit å fått testet den. Nå skal bilen klargjøres for en tur på BT. så da blir det noen timer med skruing igjen...  Om noen lurer, bilen kom meg på 122 000,- totalt med frakt, mva og engangsavgift. Ikke gæli for en fin 61 cab synes jeg
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin
Supermedlem

|
 |
« Svar #70 på: mars 08, 2013, 23:00:02 pm » |
|
grattis... ser lekker ut,
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Sonic
Supermedlem

|
« Svar #71 på: mars 08, 2013, 23:22:19 pm » |
|
Grattis Øyvind ...
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #72 på: mars 08, 2013, 23:23:56 pm » |
|
Grattis med en vakker og ikke minst veldig riktig cab! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Klungland
Medlem

62 cab
|
 |
« Svar #73 på: mars 08, 2013, 23:24:41 pm » |
|
Perfekt farge kombinasjon!! Ser veldig bra ut 
|
|
|
Loggført
|
Life is what happens while you are busy making other plans
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #74 på: mars 08, 2013, 23:25:19 pm » |
|
Gratulerer! Gleder meg til å se den.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #75 på: mars 09, 2013, 00:09:17 am » |
|
Gratulerer! Gleder meg til å se den.
Da kan du endelig få se hvordan de egentlig skal se ut 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #76 på: mars 09, 2013, 11:27:15 am » |
|
Den var under beltestedet. 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #77 på: mars 09, 2013, 11:32:47 am » |
|
Eneste måten å lære på ;-) Men, det må sies at du har vært flink til å holde deg på avstand fra ebay. ;-)
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil
Supermedlem

|
 |
« Svar #78 på: mars 09, 2013, 13:08:23 pm » |
|
Ooh! Den ser akkurat ut som drømmebilen min jo, svart lakk og rødt interiør. Nydelig!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Hans
Supermedlem

|
 |
« Svar #79 på: mars 09, 2013, 14:28:22 pm » |
|
Knakende flott bil er jo til etterfølgelse dette å lage et selskap av hobbyen. Antar moms , deler , bensin m.m trekkes av på skatten. 
|
|
|
Loggført
|
o 1958/64 T1 Ragtop o 1957 T1 o 1989 T3
|
|
|
|