april 26, 2024, 17:09:24 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1200 Ovalmotorar  (Lest 8177 ganger)
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« på: september 08, 2012, 12:05:14 pm »

Eg har to meget gode 1200 (gammelmotorblokker) m bra veivaksel å stock cam som og ok. (ein 59 og ein 56) Desse motorane er "riktige" i utseende m sin støypte dynamofot.
Det som er "svake punkt" om ein kan si det?? er dårleg kjøling, og når dei så blir gamle verte dei og mykje slappare til å dra. I mitt tilfelle har eg lang å bratt stigning frå sentrum og opp til heimplassen min. Typisk for desse to motorane, var noke dårligare kompresjon, som då serleg ikkje var bra opp bakkane her. Det skjedde då at dei ville gå for varme før eg rakk å koma heim med bilen då.
Har så lest meg opp på kjøling til desse motorane og funne ut at dei er dårlege til å kjøle fordi oljekjøleren som er forholdsvis høg inni dei gamle viftehusa, stenger for nok kjøling, serlig mot den fremste sylinderen på v.sida då. Ser vidare at kjøleviftehus forma som dei gode 1600 viftehusa m doghous, er det optimale for desse stockmotorane, anten det er nyare eller gamlare motorblokkar som verte brukt.
Derfor ynskje eg å gjere noke eksperiment med dette.

Eg har kjøpt inn oljekjølar m adapter for doghouse, samt "gammelt viftehus" m doghouse, (EMPI) og nyare 6volt dynamo m 1300 viftehjul, (som har mange fleire vifteblad) Desse tinga meiner eg i fyrste omgang vil forbedra gammelmotoren betraktelig.
Så har eg bora opp for boltane til den nye adapteren, som var heilt enkelt, for å øka diameteren i hola og bruka boltane som sit på den nye oljekjølaren då. Tredje holet bak oljekjølaren passa nesten, men måtte fila ca ein halv mm i bakre holet i adapteren, og med ein ny stålbolt m solid skive der, passet adapteren perfekt i forhold til oljekanalane. Viftehuset m ny dynamo og 1300 viftehjul passa supert ned over oljekjølaren og dermed kan no leiting etter nytt syl/piston & ringkit bestillast. Drøymer og om dualheads til denne og to gml.gassere til desse. Vil ikkje bytte til annen cam i denne omgangen p.g.a. mangel på lagerbane til camakslingen. (stock cam er lågaste press rundt opplagringen til denne) Likevel meiner eg at eg kan få til ein noke sterkare motor som "går lettare" opp bakkane her...
-Sender med noken bilder av, - Gammel oljekjøler (stock) - gml. viftehjul - Ny viftehjul - Viftehus m doghouse - samt ny oljekjølar og.
Håpar å få kommentarer på dette hjå dei som har greie på slikt her på forumet, for dette blir nytt for meg og. Formålet er å kunne tilbakeføra ein slik motor ein dag til ovalen min. Så kan eg seinare finna ei boble til "godemotoren" som no sit i ovalen, etterpå då.


* 002.JPG (124.83 KB, 640x480 - vist 342 ganger.)

* 021.JPG (144.89 KB, 488x367 - vist 335 ganger.)

* 022.JPG (148.24 KB, 518x389 - vist 343 ganger.)

* 023.JPG (144.25 KB, 512x384 - vist 319 ganger.)

* 024.JPG (137.37 KB, 523x392 - vist 352 ganger.)

* 031.JPG (131.85 KB, 533x400 - vist 318 ganger.)

* 033.JPG (136.28 KB, 543x408 - vist 345 ganger.)

* 034.JPG (148.95 KB, 538x404 - vist 366 ganger.)
« Siste redigering: september 08, 2012, 12:11:41 pm av ovalt » Loggført
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #1 på: september 08, 2012, 23:50:26 pm »

Blir morsomt å følge prosjektet ditt! Jeg driver og samler litt deler til en litt sprekere motor selv, bygd på en 58 mod. motor jeg har.
Har samlet litt, vil gå for ett 83mm 34 hk Mahle stempelkit, sylindrene må bearbeides endel, pga større kjøleribber og mindre dia mellom pinneboltene. Dessuten må sylinderhullene i blokka tas ut til 87 mm. Og toppene til 90 mm.

Har tenkt å bruke originale topper, der jeg porter innsugene, og vil nok kjøpe inn innsugsventiler fra Okrasasettet, de er 33mm mot 30 originalt. Da kan jeg porte opp Ø fra 25 til 28 mm innvendig, samme som Okrasasettet. Ser ut som om de originale setene er store nok for det.
Har også skaffet meg en Gene Berg oljesump, og et Fram oljefilter. Og TDE eksoshaler, som gir 30% mindre mottrykk i eksosen (Ø28 mm innv. mot Ø 22 originalt). Merker at bilern blei litt mer turtallsvillig med de eksoshalene, uten høyere eksoslyd.

Kompresjonen har jeg tenkt å øke til ca 8:1, "høvler" jeg toppen 1.5 mm og 1 mm vendehøyde, blir de rundt det (litt i overkant).
Bruker du originalsylindrene, må du ta ca 3mm for å få samme komp.

Har også bestilt den nye Okrasa-kammen fra Wolfsburg West, den skal ha fine verdier for en allround-kam.

Glad
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #2 på: september 09, 2012, 07:03:14 am »

Ja sjå der, fleire som sysler med litt "old speed" ja, er enig med alt du skriv eg Kjell Roar, men lurer på korl du vil løyse dei hola til pinneboltane i motorblokken? meiner du at du kan sveise dei igjen på nokon måte å bore nye eller? dette settet som du referere til (83mm) passar vel på "next generasjon" 1200 motor, som har lengre motorblokk (ca ein tomme lengre) og det er vel kanskje litt drastisk med så stor maskinering i blokka på desse småmotorane for då må dei vel og linjeborast når det sveisest på dei? og i dette tilfellet må dei tilogmed fresast opp for sjørta da.
-Trur nok eg vil gå for stock sylindrar, -stock cam, (for ikkje å øka trykket i godset rundt opplagringen til camakslingane) men vil nok og tru at den camakslingen du refererar til kanskje vil bli aktuell...Dette er som kjent også eit svakt punkt på femtitallsmotorane fordi cam,en ligg rett på godset utan lager då. - veit iallefall at med større trimming på desse motorane så "rasa" motorane i dette området.
Eg meiner vidare at det ikkje bli stor resiko med svert moderat økning, så derfor vil eg prøva meg på å finna feks. kun 10 / 12 hk ekstra for så å øka kjølingsevna å oljeflowen. Dette kan eg truleg finna berre i topplokk og gassere, utan at eg legg større press på stockmotoren. Eg skal jo berre bruke motoren min til vanleg kjøring...

-Slik eg har funne ut om dette...er at desse "småmotorane" frå den tida var/er uegna til trimming, men old speed var jo aktuell på den tida og, men det var då før det kom nye blokkar som var eigna til både større sylindrar og feks utskiftbare lager til cam osv.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #3 på: desember 25, 2012, 11:49:17 am »

Ja ei stund sida eg har gjort noke med "gammelmotoren" no, men no har eg demontert to stykkje og desse har gjett meg nye svar.
-Det var då synleg brent bek i "bakevjene" på oljegalleriet til begge to. serleg rundt løfterene til støtstengene. Dette har eg kommentert litt tidligere i en tråd der det blir stilt spørsmål om hva som skjer når desse gamle 1200,ne går varme...

"Småmotorane" det her er snakk om har berre ein "oil relief valve" som styrer oljeflowen, mot dei nyare motorane som har to ventilar (dual oil relief valves) - Denne ventilen sitt bakved oljepompa og åpner for olje til lager og råder - samt ventiler, oljekjøler, å styrer oljen tilbake til sump osv. etter hvordan oljeviskositeten forandrer seg frå kald olje til varm olje,
- På kald olje stenger oljeventilen turkanalen til oljekjøleren og oljen blir presset direkte inn i galleriet. Når oljen blir varma opp glir ventilen (som er fjørbelastet) lenger inn i "røyret sitt" der det er fleire åpninger mot dei forskjellige oljekanalane.  - 1. Åpning mot alle lagerbanene, 2.Til oljekjøleren og 3. til sumpen. Når oljen er varm nok, glir ventilen forbi åpningen mot lagerbanene og stenger denne, så da må oljen igjennom oljekjøleren for å komme tilbake til lagrene. Oljekanalene skal ha oljetrykk, helst så stabilt som muligt, dette ble reknet ut i småmotorene allerede da Ferdinand og hans ingeniørteam konstruerte desse på 30 talet.
-Dual relief valves kom i motorane utpå 60 talet...Vart plassert ein ventil til framme ved svinghjulet, som hadde til oppgave å slippe oljen tilbake til sumpen fra "siste smørepunktet" i oljegalleriet ved oppnådd trykk.
- På småmotorane mangler denne ventilen... (vert omtalt som; oil control valve) istaden for contr.valve. vart det frest ut eit spor i høgre blokkhalvdel på ca 4,5mm som gjekk frå bakre lageret til camakslingen og ned til sumpen. Då skjønar ein at dette er reknet ut å produsert for å utjevne oljetrykket. Det er og eit slik spor utfrest frå hovedventilen bakved oljepumpa. Dersom desse "returkanalene" tettar seg til, so går det utover oljetrykk, temperaturen og flowen. Flowen vert seinka med det til følge at temperaturen og stig.

-På desse to motorane som eg har demontert var desse to "returkanalane" heilt tette med brent bek, og desse motorane hadde og synleg bek rundt nedre enden til løfterene som mest truleg ville stelle til problem dersom motorene gjekk for varme, Noken av ventilstengene var trege å få ut (pga denne beken) (den eine motoren hadde skore seg og vart kassert, samt oljeventilen i denne hadde og bek rundt kanten) (ka tru kor trykk denne motoren har hatt?) dette forteller iallefall meg at dersom ein vil behalde desse motorane og legge belastning på dei..(istaden for kun korte turar på flat mark) er det heilt nødvendig å åpne motorane å renska opp alle bakevjene.
-Diesel er fortsatt nummer ein til å løysa opp bek...er min erfaring.
-Prøver å legge inn bilde av h.blokkhalvdel m dette oljeretur sporet.


* 530.JPG (83.64 KB, 640x480 - vist 320 ganger.)

* 532.JPG (64.49 KB, 640x480 - vist 313 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #4 på: desember 25, 2012, 14:17:20 pm »

God info!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #5 på: desember 25, 2012, 16:16:26 pm »

Takk for det...det er iallefall meininga at motoren skal samlast isammen igjen og startast... for så å verta justert opp til å settas inn i ein bil att, for å testa kjølinga som eg fortsatt har tru på skal bli bedre med doghouse.
 Alt eg har lest om både old speedtrimming o.a. på desse motorane, har det vore på kjølinga det har svikta lenge før doghouse var oppfunne, så... (skulle det verta nødvendigt å bore opp for en justerbar controllventil i framkant av motoren, så finnest dette å få kjøpt og)  - Samler deler no og eg treng ein T union frå oljetrykkbrytaren for å kobla på eit oljetrykkmanometer og gjerne eit temperaturmanometer. (kan gjerne sitta bakpå motoren desse) -Kven har slikt, 6v eller 12v? og gjerne få kommentarer eller beste råd til oppmontering av slike...
-Dette er kun eksperiment på lågbudsjett, og sidan det er dyrt å trimme desse småmotorane...ser eg allereide at å få montert ein moderat Turbo på den, ville nok verta mykje billigare og kanske suksess nettop p.g.a. denne ekstra kjølingen m ekstern oljekjøler.
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #6 på: desember 25, 2012, 16:30:17 pm »

eg har ein sånn T skjøyt trur eg. får nok på eik senteret eller tess og. M10 x 1
sensorar får du på unneberg , VDO
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #7 på: januar 05, 2013, 13:10:19 pm »

eg har ein sånn T skjøyt trur eg. får nok på eik senteret eller tess og. M10 x 1
sensorar får du på unneberg , VDO

Fint då veit eg at eg fer tak i dette når det er klårt for det.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #8 på: januar 05, 2013, 13:29:48 pm »

Ja då har eg fått gjort noke meir med "gammelmotoren" min desse juledagane. Rensk å vasking av deler har det vore mykje av. f.eks oppå glemmeblikket under sylindrene var det heilt stappfult m møk. (ikkje bra for kjølinga det heller...) utsortering til dei beste ventilløfterene...(hadde 16 stk så...) Ein av disse har hengt fast på for varm motor og var utslitt, også cam-loben, så den camakslingen vart kassert. Fant så 8 gode løftere som vart renska å vaska og polert i "cam enden"


* 504.JPG (88.62 KB, 640x480 - vist 293 ganger.)

* 514.JPG (110.89 KB, 472x354 - vist 272 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 13:31:29 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #9 på: januar 05, 2013, 13:38:19 pm »

"småmotorane har ei plate innv. med ein kant som hindrer ventilløfterene å snu seg rundt (slik dei gjer på "next generasjon motorane") Desse er skrudde i blokken innv. og den eine her måtte eg justere mot sida på den eine ventilløfteren. dette kan vere fordi eg har bytta ut noken ventilløftere (mot dei beste då)
Så med alle løfterene tilpasset, er det klart for montering av veiv og cam.


* 515.JPG (127.88 KB, 533x400 - vist 281 ganger.)

* 542.JPG (114.53 KB, 640x480 - vist 302 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 13:42:14 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #10 på: januar 05, 2013, 13:47:20 pm »

Lager - veiv - camaksling vart klargjort og lagt i eine blokkhalvdelen (cam å veiv på merkene sine) og så vart blokkhalvane montert sammen.


* 517.JPG (79.62 KB, 640x480 - vist 300 ganger.)

* 556.JPG (148.23 KB, 483x363 - vist 275 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 13:57:16 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #11 på: januar 05, 2013, 14:20:57 pm »

Så vart fordeler gearet sett i...den har to shims under som skal ligge i olje mot blokken, (ha litt smørefeitt på desse shimsa so dei ikkje dett av å inn i motoren når du sett i giret) denne delen bestemmer tenningstidspunktet i motoren og samtidigt driv bensinpompa då. "Giret" er asymetrisk mot fordeleren, så med cammen i rett posisjon og stempelet til syl 1 ute, skal "giret" inn slik at den store delen er framover mot svinghjulet (litt på skrå)..(håper de ser det utifrå bildet) Når fordeleren då er montert viser rotoren der som pluggledningen til sylinder nr 1. skal vere.


* 561.jpg (37.7 KB, 640x480 - vist 256 ganger.)

* 577.JPG (136.9 KB, 523x392 - vist 266 ganger.)

* 578.JPG (143.92 KB, 461x346 - vist 271 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 14:23:35 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #12 på: januar 05, 2013, 14:37:05 pm »

Dei gamle stempla å sylinderane var slitne så eit nytt sett m sylindre å stempel/ringar å krysspinnar vart skaffa...målte "glappet" mellom stempelringane på dei gamle vs dei nye i dei gamle og nye sylindrane og det var ca 1,5 mm meir åpning på dei gamle enn det skal vere på nytt sett, så her har nok kompresjonen vore ganske dårleg...(so stakkars motor m dårleg kjøling i tillegg  Øyerulling)
stempla vart montert halvt inn i sylinderen frå undersida, så knakka i krysspinnen før sylinderen kunne skuvast inn mot blokken mot ny papirpakning. (v / montering av stempel å sylindre, brukar eg mykje smøreolje so alt glir lett på plass).


* 562.JPG (147.83 KB, 523x392 - vist 304 ganger.)

* 564.JPG (148.62 KB, 507x381 - vist 291 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 14:41:56 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #13 på: januar 05, 2013, 14:59:46 pm »

Toppane vart "kokte" i eit 30 liters mjølkespann med godt såpevatn på ei kokeplate, vart då ganske reine. dei trengte til ein slip av ventilsetene, men ellers var dei ganske "stødige" (altså funne gode nok til mitt eksperiment då) Ved nøyare ettersyn kunne eg konstatere noken "kular" i innsugkanalane, (ein innsnevring som er på alle desse) samt ein skarp kant oppunder utblåsingskanalane. Eg teipa opp v.styringane og setekantane å slipte å jevnet til noke på "kulane" i innsugskanalane, å jevnet også ut noke på utblåsingskanalane. Har skaffa meg ein liten mikroslipar te dette.
Monterte toppane m nye kobberringar mot sylindrene.  


* 565.JPG (114.32 KB, 482x361 - vist 272 ganger.)

* 567.JPG (108.42 KB, 628x472 - vist 266 ganger.)

* 570.JPG (149.24 KB, 478x359 - vist 273 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 15:42:05 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #14 på: januar 05, 2013, 15:14:46 pm »

Ombygging til moderne oljekjøler m doghouse vart gjort og montering av 1600 dp oljekjøler m doghouse, gjekk greit, å m nyoverhalt 6 volt dynamo m moderne vifte i 30 hp viftehus, så skal eg få til skikkeleg kjøling til gamlemotoren meiner eg då.  Hemmelig


* 579.JPG (148.09 KB, 508x381 - vist 311 ganger.)
« Siste redigering: januar 05, 2013, 15:25:38 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #15 på: januar 05, 2013, 15:37:41 pm »

Ferdigmontert i går, så prøvestart i dag...Motoren starta med ein gong, men det stod sputern m olje nedette venstre varmekanalen...what a fuck... på baksida av doghuset rann det olje, ja då var det vel dei heimagjorde pakningane imillom adapteren og oljekjøleren då?? av med viftehuset att og jammen fann eg nye orginalpakningar i ein plastboks m overskuddpakningar...(alle har vel det he he) på med dei, opptørking av oljesølet, montering av viftehuset att og "klemme på starteren"...
Woow, den går fint, å sprek...Ja virkeleg frisk no he he. Tett å fin alle plasser, so no må eg finna meg ei gamal boble utan motor so eg kan få prøvd dette i virkligheten no. Men den KJØLER iallefal mykje bedre enn den gamle slitne.

Vert ikke serleg meir i denne tråden no foreløpig før eg har kjøyrt med,n. Glad


* 580.JPG (149.38 KB, 533x400 - vist 273 ganger.)

* 581.JPG (149.33 KB, 533x400 - vist 326 ganger.)
Loggført
-57Oval
Seniormedlem
****
Innlegg: 425
Bosted: Aksdal



Vis profil WWW
« Svar #16 på: januar 05, 2013, 17:55:12 pm »

Flott tråd dette, må bell kansje åpne min og utover i prosjektet, ellers lite nytt herfra
Loggført

-57 oval
-2011 CC
-07 Touran
-01 Bora
Daniel L
Supermedlem
*****
Innlegg: 679
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos VW Forbund


Vis profil
« Svar #17 på: januar 06, 2013, 11:35:40 am »

Veldig interessang prosjektråd Glad
Loggført

        
       
1971 1302 silver metallic
1974 1300s--16.77s--125km/h--SCC 2014
1974 1303s germanlooker
1986 Golf mk2
1986 T3 doka
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #18 på: januar 06, 2013, 11:50:35 am »

Takk for tilbakemeld. Eg såg at mange gjerne... å helst, ville finne årsak til varmgang i justeringar utanpå motorane...(forgassar - tenning - osv) å lite m trådar frå "inni desse småmotorane", så eg håper at fleire lettare åpnar desse klenodiene for sjekk/måling. Så hvis dei er kontrollerte frå "innsida og" vil dei også vera meir eigna for old speed etterpå også.  Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #19 på: januar 07, 2013, 02:32:11 am »

ja då veit eg nett ka eg skal gjera i ovalen min:)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #20 på: januar 07, 2013, 12:08:45 pm »

Flott!

Et par tips i denne gode tråden:

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=1265&p=7

Varmedeksel over eksosrøren på venstre side, senker oljetemperaturen med 5-10 grader. Noe som er spesielt viktig her, da den har dårligere kjøling, på venstre side, spesielt sylinder 3 (pga oljekjøleren). Bengt kjører også med ekstra oljesump, det gir også lavere temperatur på olja. Han bruker en nyere (større) kjølevifte, men nå går motoren egentlig for kaldt.

Han har dog ikke de bakkene du har oppi Gol Glad

Jeg har tenkt å kjøre med dette kjøleblikket, og Gene Berg oljesump (er vel egentlig eneste som lager til 30 hk nå, kan skaffes fra Wolfsburg West). Og original vifte, i første omgang. Den originale vifta bruker mindre effekt.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #21 på: januar 07, 2013, 16:03:43 pm »

Alle gode tips skal bli sett nermare på når motoren skal testkjørast. (fekk ikkje opp denne linken over akkurat no, men skal sjå på den med det første. Har imidlertid også lest ein "old speed tråd" på boxerville...)
Sidan eg har "åpnet opp" for bedre kjøling inni viftehuset (fjernet "stengslet" som var i dei gamle viftehusa, altså gamle oljekjøleren) så vil no sylinder nr3 og 4 no få rikeleg med kjøling. Mengden luft øker også betydeleg med den nye vifta, og eg er også klår over at motoren mest truleg vil gå kald. Derfor har eg kobla til forriglingane til termostaten heilt fram til akslingen (som ligg under vifteinntaket) og "festet til trakta der" (som var til trakta til den gamle kjølevifta) men ikkje montert denne enno. Nytt feste og trakt skal på plass når motoren testkjørest. Alt virkar no, så når termostaten ber om eventuelt meir kjøling skal denne monterest. Då vil motoren bli varm nok frå start til denne åpnar seg. Utforminga av den nye trakta å når den skal åpne, vil då avlesne temperaturar, vere med å bestemma då.

Grunnen til at eg har valgt viftehus med doghouse, var jo nettop for å få ein motor som kjøler meir enn normalt, det er nettop dette som var problemet før dei nye viftehusa kom...ved montering av t.eks Judson, ville motoren gå varmare en normalt, eller forsøk med turbo skjedde det same, I det heiletatt var det altso denne gamle måten å kjølinga (før dei nye viftehusa...å serleg før doghouse var på markedet) at old-speed var i sine store forsøk. Men med enorme beløp til trimming f.eks Okrasa o.l. hadde dei ein utveg til meir hestar i gamledagar og. No derimot vil det verta enkelt med berre ein liten turbo å henta ut f.eks. 10 hk til...(som forøvrigt har vore målet mitt heile tida, utan å øke på turtalet og at desse motorane ikkje skal belastas serleg meir enn stockmotorane då.
Desse "moderniserte" viftehusa på akkurat desse motorane, vil vere endå meir effektive enn på 1600 dp motorane, fordi dei har varmeboksane direkte under sylindrene, utan at lufta behøver å tas ut igjennom to hol på framsida, å brukast til "varmevekslarane".
Meiner fortsatt at desse motorane kun egnar seg til småtriming.
« Siste redigering: januar 07, 2013, 16:18:42 pm av ovalt » Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #22 på: januar 08, 2013, 12:11:35 pm »

Ja då har eg lese linken over her Kjell, å denne plata over eksospipen gjer nok jobben under ventildekslet og hindrer strålingsvarmen mot toppane, ja. - Har no lese denne tråden minst to gonger og den er bra. mykje slik eg har tenkt og sjølv om eg nok er meir ein "amatør" då. Men eg har altså likevel ein teori om at mestedelen av konstruksjon å detaljer som kom frå urmotorane er heller ikkje så dårlege når ein ikkje stiller høgre krav enn...ja la oss si 40 - 50 hk. Det er først når ein beveger seg mot virkeleg trimming at det verte spørsmål om "energiøkningar"... å belastningar, sterkare veivakslingar, krav til ballansering, pluss pluss. Husk på at so lenge desse motorane ikkje var vanstelte eller utslitte, so tuffa dei på i opptil femti år mange av dei.  Blunker
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!