mai 04, 2025, 22:25:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Får man igjennom dette hos BT....?  (Lest 1217 ganger)
atufte
Supermedlem

Vis profil WWW
« på: desember 22, 2012, 19:15:08 pm »

Har hørt folk som sier de har fått det igjennom og andre sier at det er bare og glemme,
hva mener proffene her?  (vil ikke ha synsing, men erfaringer fra folk som har prøvd hos BT...?)

http://transporterhaus.de/index.php?option=com_content&task=view&id=177&Itemid=180

Det gjelder forøvrig min 1955 T2, om dette skulle lette litt på reglene...jo eldre jo bedre også videre?

Kan ikke fatte hvorfor ikke dette skulle være i orden, da bl.a Porsche har dette på flere av sine modeller som men så var det BT i Norge da, ikke alltid like logisk desverre... Blunker

« Siste redigering: desember 22, 2012, 19:26:42 pm av atufte » Loggført

1303SS
Supermedlem

Vis profil
« Svar #1 på: desember 22, 2012, 19:24:02 pm »

Søk biltilsynet Å se hva svar du får.Er vel alltid det enkleste det.Får du avslag så kan du anke.Og avslaget skal jo være begrunnet med henv.Til paragraf og lignende.
Lykke til
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
atufte
Supermedlem

Vis profil WWW
« Svar #2 på: desember 22, 2012, 19:32:03 pm »

Søk biltilsynet Å se hva svar du får.Er vel alltid det enkleste det.Får du avslag så kan du anke.Og avslaget skal jo være begrunnet med henv.Til paragraf og lignende.
Lykke til

Tror jeg bare viser med disse og sier de noe så har jeg "originale" jeg kan sette på... Gliser

Men hadde satt stor pris på og høre fra noen som har vist bil med tilsvarende på enten bus eller boble, er vel samma ulla det uansett....selv om det finnes mye forskjellige versjoner av disse, er vel litt vesentlig at de man viser ser bra ut, og ut i fra folk på thesamba skal disse fra Transporterhaus være veldig bra, med låseskrue, som ikke så mange av de andre har....
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!