Jeg ble hekta på boble da en kompis (Wollert) kjøpte sin ratlooker, og han har nå skaffet seg en reservebil som jeg ønsker å kjøpe hvis jeg finner ut et overslag av arbeid og utgifter for å få den på vegen rent teknisk.
Det er lett å bli hekta når man har fått denne basillen. Og når en har fått den, vil en helst ikke ha noen kur for den heller

Velkommen på forumet, som er et bra sted å hente inn informasjon.
Det unike med gamle folkevogner er at så mange har vært akkurat det stedet du er nå. Så mange, at det er masser av bøker / Manualer om det.
Det jeg lurer på er rett og slett om noen kan påpeke hvilke skader dette kan ha påført bilen, utenom rust da den faktisk ser veldig fin ut der.
Jeg er relativt mekanisk anlagt, men med lite erfaring på bil/motor, så håper på å låne litt fra andres erfaring og kunnskap før jeg begir meg ut på et prosjekt

Vel det handler i første omgang om å få den EU godkjent slik at du kan kjøre den på veien. Motor, bremser og lys.
Når jeg var på det punktet du er samlet jeg mine spørsmål i en
Guide for meg selv. Men den er ikke teknisk.
Skal du ha svar på tekniske problemer er det mange som legger ut hva hva slags utfordringer de har og hvordan de løser det i
Prosjektgarasjen. Veldig mange har en slik tråd på forumet. Mine er nederst på signaturen min, slik som mange andre også har i sin signatur.
"Alle" spørsmål har blitt stilt før... nesten. Så bruk
søkefunksjonen, når du trenger svar.
Lykke til med prosjektet.
Mye løser seg med nok kaffe