mai 05, 2025, 22:45:48 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvis du har boble som er bygget om til 4-100 boltsirkel men ønsker 5-130....  (Lest 708 ganger)
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« på: februar 04, 2013, 12:51:12 pm »

Eller har en annen "nødbil" med 4-100 boltsirkel som skal stases opp med Porsche felger så finnes reddningen i Skien Glad

Jeg har 4 stk FK adaptere med TUV papirer som kun er prøvemontert på bil.
Dette er 2x15mm tykke og 2x20mm tykke. Noen som vil ha? ca 1000,- kansje? Ligger i orginalembalasje og TUV papirer for begge typene medfølger.

Ingen respons her innen et par dager = Aventerer de på Finn Gliser
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dinge
Nybegynner
*

Vis profil

« Svar #1 på: februar 04, 2013, 23:31:16 pm »

Er det noe spes navåpning på dem? Eller kan dem brukes på Biler som ikke er boble også? Glad
Loggført
Eikstad
Supermedlem

Full off stupid ideas since 1978.....

Vis profil
« Svar #2 på: februar 05, 2013, 00:41:35 am »

Er det noe spes navåpning på dem? Eller kan dem brukes på Biler som ikke er boble også? Glad

De er egentlig laget for Golf etc. Husker ikke navmålet, men de passet som støpt på en Polo Mk1 jeg hadde for noen år siden.
Loggført

"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!