mai 05, 2025, 01:07:30 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Bruktbørsen
>
Deler selges
>
1600 AD motor byttes i en 1500 motor.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: 1600 AD motor byttes i en 1500 motor. (Lest 842 ganger)
Gubben til Tulla
Medlem
Innlegg: 112
Bosted: Arendal
En orginal bil er et greit restaurerings objekt.
1600 AD motor byttes i en 1500 motor.
«
på:
februar 17, 2013, 22:54:41 pm »
Har en 1600AD motor i bilen som fungerer helt fint.Starter lett og sviver fint.Problemet til biltilsynet er at den ikke er en 1500.Så om noen har en grei fungerende 1500 og ønsker seg et "villdyr" med 100ccm og 6 hk mere innabords så kan man glatt bytte.
Jan Tellef Aanonsen
46844501
Loggført
Eneste erstattning for sylindervolum er MERE sylindervolum.
Gubben til Tulla
Medlem
Innlegg: 112
Bosted: Arendal
En orginal bil er et greit restaurerings objekt.
Sv: 1600 AD motor byttes i en 1500 motor.
«
Svar #1 på:
februar 18, 2013, 01:16:33 am »
Det ordnet seg jo fort og greit.Da er avtale om motor bytting gjort.
Loggført
Eneste erstattning for sylindervolum er MERE sylindervolum.
Gubben til Tulla
Medlem
Innlegg: 112
Bosted: Arendal
En orginal bil er et greit restaurerings objekt.
Sv: 1600 AD motor byttes i en 1500 motor.
«
Svar #2 på:
februar 21, 2013, 15:32:45 pm »
Etter en liten kjøretur på 50 mil igår så er nå 1600 motoren erstattet med en 1500.Takker for en rask og grei handel.
Så nå gjenstår bare en seriøs vask og litt lakk før bilen får inn orginal motor igjen.
Loggført
Eneste erstattning for sylindervolum er MERE sylindervolum.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...