mai 04, 2025, 06:27:38 am
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter
: Velkommen til et samlet VWNorge!
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
eksos til 1600
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: eksos til 1600 (Lest 1197 ganger)
1302super
Medlem
Innlegg: 187
Bosted: ski
eksos til 1600
«
på:
mars 01, 2013, 10:00:17 am »
Hei. jeg har en 1600 som snart skal inn i bobla. har ett ormbol liggende, men dette er med stor flens, og lurer på om dette er litt i meste laget til en 1600? burde jeg gå for en liten flens?
Hilsen Joachim
Loggført
1302super
Medlem
Innlegg: 187
Bosted: ski
Sv: eksos til 1600
«
Svar #1 på:
mars 02, 2013, 01:51:09 am »
ingen meninger der ute?
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby
ass UP nose DOWN, rip the tires
Sv: eksos til 1600
«
Svar #2 på:
mars 02, 2013, 01:58:20 am »
Burde i forhold til hva? Effekt eller lyd?
Loggført
'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018
Norges raskeste luftkjølte gatebil?
'59:
Snart
1302super
Medlem
Innlegg: 187
Bosted: ski
Sv: eksos til 1600
«
Svar #3 på:
mars 02, 2013, 02:03:57 am »
bare lurte på om det blir for lite motstand med en stor flens på eksosen. eller er det ikke mye forskjell sånn sett? har du prøvd begge deler kanskje? for og imot?
Loggført
Tistlo
Supermedlem
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss
Wer will, der kann
Sv: eksos til 1600
«
Svar #4 på:
mars 02, 2013, 03:06:11 am »
liten flens er nok på ein 1600 utan meir oppjazzing. lyd regulerar du med stinger eller andre eksosanlegg:)
Loggført
-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...