putlar litt med ei 412girkassa som er pitla ut av bilen pga oljelekkasje frå clutch huset. viste seg at lekkasjen for da mesta kom/rann ut av hylsa rundt inngåande aksel, mens resten sveitta litt ut forbi flensen til heile den dingsen rundt akslingen.
etter demontering kunne da konstaterast at da var ein sleten o-ring rundt heile dingsen og inni hylsa ligg da 1stk dobbelt-leppa simring som då trulig har svikta, MEN bak simringen, inn mot kassa ligg da eit spesielt "lager". ser ut til å vera i nylon, og da er dreia grove gjenger invendig som trulig skal fungera ved å "skru tilbake olja" som på reimhjul på boblemotorar mm. men heile dette lager-nylon-oljeskrue vesenet virkar å vera steinhardt i konsistensen. spørsmålet er om dette BØR bytast for å vera sikker på lekkasjefri kassa, og isofall kor hen dei kan ha sånt tilsalgs? eller er dette noko som funkar fint solenge gjengene er der og den roterar fritt?(altso att simringen står for mesteparten av jobben med å halda olja innanbords?
her er eit bilde som viser kasso med dingsen i senter skrudd av. har ikkje bilde inni hylsa på dingsen diverre..

DSCF8143 (Small).JPG (51.36 KB. 640x480 - vist 127 ganger.)
neste spørsmål: ved demontering av girkasso vart da oppdaga slark i drivakselane, som etterkvart viste seg å vera drivakselflensane på kasso som slarkar. er dette vanlig? er dette farlig? og betyr detta att da er lagerene på diffrensialen som er losletne, eller ligg slitasjen andre plassar? reknar ikkje med at da skal vera sånn. da er altso snakk om eit par mm opp og ned. må ta i eindel direkte på flensane, lettare å kjenna slarken med akslingane på , og den eine sida var sirka dobbelt so mykje som den andre. tips?

DSCF8144 (Small).JPG (52.22 KB. 640x480 - vist 138 ganger.)