Pumaen fixa.

Satte bilen på løftebukk, heiste opp og plukket av støtdemperne, løyste låsemuttrene til pinneskruen i midten. Tok av "tannplatene" skrudde til igjen pinneskruene oppe å nede.
Tannplatene som skal passe inn i hakkene var malt m tykkflytende stoff både innv på platene og i hakka i pumaen.
Renska skikkelig opp begge flatene og monterte igjen å justerte pumaen til den høgden jeg vil ha.
-Tror rett å slett at "justeringen" var løsnet og at denne gugga som låg i hakka sørget for at fjeringen gikk i bånn.
-Vil derfor heva bak noen hakk på indre, slik at bilen blir lik framme og bak å god å kjøre igjen.
-Husk; det er på indre splein bak at en kan justere 0,5 cm pr hakk. (å ta ett eller to hakk kun på ytre.. er å slippe bilen ned 6 eller 12cm, det siste bli heilt ned m orginal fjørplata då)
Mange meninger om dette, men for meg er det blitt både viktigere med kjøreegenskaper.. å normalutseende, enn
altfor skeiv hjulstilling bak. - litt senk er ok. (kanskje 3 - 4 cm)