SolgtKjøpte for to år siden denne bilen av en gubbe i Stavanger, men innser nå at jeg kanskje blir nødt for å selge bilen da jeg skal ut "i verden" og studere (da blir det vanskelig å dra rundt på to biler).
- Bilen har ikke original lakk, men er omlakkert for ca 28 år siden, ifølge forrige eier. Etter dette ble bilen oppbevart i garasje, så lakken er veldig pen, selv om den har noen ubetydelige renn to-tre steder
- 6V elektrisk anlegg
- Nytt batteri
- Kjørt 154000 km
- Veldig lite rust, godt tatt vare på og rustbehandlet av forrige eier
- Brukt som bruksbil ett år uten problemer, starter og går som ei klokke
- Original 1300 singelport motor (F-blokk)
- Interiør i relativt god stand (ingen huller, men kanskje litt misfarget)
- Står på Karmøy i Rogaland, i nærheten av Haugesund
Den er EU/PKK-godkjent sist sommer, med 1'er feil på at vindusspyleren ikke fungerte (det var ikke trykk på spylervæsketanken) og at blinklysbryteren ikke holdt seg i posisjon når en blinker til høyre (dette kan ordnes ved å kjøpe ny blinklyshendel). Utenom dette er den i god teknisk stand, alt av bremser, motor, clutch, girkasse og lignende fungerer godt. Støtfanger fremme har noen bobler i krommen, men den bak har veldig god krom.
Nytt/brukt luftevindu på førersiden er handlet inn men ikke montert. Det som står i har tidligere vert forsøkt brutt opp (når forrige eier hadde bilen) så dette er litt dårlig, men det nye er helt og pent. Har også ny kromring til rattet med tuteknapp.
Festene til vindusviskerarmene er noe dårlige, men dette prøver jeg for tiden å få tak i. Har sendt en forespørsel til diverse norske butikker, men om ikke disse har vet jeg Wolfsburg West har dette på lager.
Kontakt: PM / mail (
purity89@gmail.com) / 91742228
Spør så tar jeg bilde av hva det skal være.

(trykk for større bilder)