Lowlife
Supermedlem

|
 |
« på: juni 02, 2013, 21:46:53 pm » |
|
Vi gir ikke opp helt enda. Det blir i alle fall et år til. Vi kan derfor i samarbeid med våre sponsorer, Bugrent, Auto Trio, Gamlebyen Blikk, Rammekroken, Marbel Industries og LP, tilby følgende:
-To fulle dager med banekjøring på en intim bane som er like morsom enten du kjører 1200, buss eller et trimma monster av en bil, og med kjempeoversikt for publikum.
-Treffplass med plass til hundrevis av biler.
- Bra sanitærforhold, og tilgang på strøm til alle.
- Ordentlig kafeteria på dagtid.
- Kjempesosiale kvelder rundt et fellesbål.
- Muligheter for å sitte på med gærninger med horn i panna.
- Barne- og familevennlige omgivelser.
- Mulighet for å se gærninger bruke bilene sine for det de er verdt.
- Leie/lånebilmulighet for de som ikke har bil å kjøre med selv.
- Full assistanse med å få hjem biler som evt. kjører i stykker.
Det vil bli muligheter for å komme og rigge seg til på fredag, men sanitærforholdene blir da muligens mangelfulle. Kjøringen begynner 09.00 på lørdag, og varer til 18.00. Da fyres griller og bål. På søndag starter vi 10.00, med støysvake biler fram til 12.00. Premieutdeling kl.14.00. Deretter kjører vi så lenge folk vil, men maks til 18.00. Dersom det mot formodning skulle komme mange biler, blir programmet mer detaljert, men det tar vi på stridsledelse.
Vi velger også å høre på gode råd som er kommet inn, og vil utvide treffet med litt show and shine. Det blir da premier til de tre bilene som får flest stemmer fra publikum. Vi begynner der, og ser på muligheter til å utvide denne delen av treffet senere.
Priser: 400 kroner for deltagelse med banekjøring. 200 kroner for deltagelse uten banekjøring. Publikum gratis.
Sponsorer: Bugrent, Auto Trio, Gamlebyen Blikk, Rammekroken, Marbel Industries og LP.
|
|
« Siste redigering: mars 17, 2014, 14:25:25 pm av Lowlife »
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
Dewil
Supermedlem

"Opinions are like assholes...everyone has one"
|
 |
« Svar #1 på: juni 02, 2013, 22:05:11 pm » |
|
Jeg er allerede klar! Kart over området! http://goo.gl/maps/LJv2Q
|
|
« Siste redigering: januar 05, 2014, 19:19:36 pm av Dewil »
|
Loggført
|
|
|
|
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem

1967 T2
|
 |
« Svar #2 på: juni 02, 2013, 22:12:37 pm » |
|
Var bare publikum'er i år, men får shoppe inn bil til denne runden! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #4 på: juni 02, 2013, 22:58:24 pm » |
|
BugRent er med som sponsor neste år også  Kanskje får jeg i hop en leiebil til folket som ikke er for fin til at den skremmer kundene... 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #5 på: juni 03, 2013, 08:31:36 am » |
|
Jeg lover å ligge unna bilen din neste år. Kjempetakk for at jeg fikk prøve en bil som er tusen reiser kulere å gi juling enn min egen, men sliter med dårlig samvittighet for å ha steinblåst bakskjermen din, og deg, Henrik og Morten. Du skulle hørt på meg når jeg sa det ikke var en god idè å slippe meg til. Hornene mine er alltid større enn kontrollen.
|
|
|
Loggført
|
LP kontaktperson:tlf. 90746649. Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene. Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid. Freedom comes with a cool set of wheels. Member of LP,NO,MDR and SIM.
|
|
|
BERGER
|
 |
« Svar #6 på: juni 03, 2013, 08:43:42 am » |
|
Jeg lover å ligge unna bilen din neste år. Kjempetakk for at jeg fikk prøve en bil som er tusen reiser kulere å gi juling enn min egen, men sliter med dårlig samvittighet for å ha steinblåst bakskjermen din, og deg, Henrik og Morten. Du skulle hørt på meg når jeg sa det ikke var en god idè å slippe meg til. Hornene mine er alltid større enn kontrollen.
Ingenting å bekymre seg over. Bilen er lakket hjemme i garasjen, så det der fikser jeg på no-time. Som Dewil ville sagt det: Because race car! Skulle bare mangle at ikke du også fikk race feeling på ditt eget treff 
|
|
|
Loggført
|
 This is my simple religion: -Be cool -Don't be an asshole
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #7 på: juni 03, 2013, 10:00:22 am » |
|
Flink lakkerer i Rabekkgata. 350spenn for en boks med 2k tett farge ;-) Scanner den også, så han treffer godt.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Turbo Haraune
Supermedlem

|
 |
« Svar #8 på: juni 03, 2013, 12:41:46 pm » |
|
Neste år tror skal jeg stille med vanlige gatedekk for å øke underholdningsverdien litt. Var jo komplett umulig å få til kameravennlige og publikumsvennlige breisladder med R-dekk, selv med motoren i løpsmodus og 380hk/500nm på hjula. Denne banen har utrolig godt grep, noe som gjør den sikker å kjøre på. Bare å hugge inn bremsa så stopper det rimelig kjappt selv om man går baklengs eller sidelengs.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Livern
Folkevognklubben
Seniormedlem

|
 |
« Svar #9 på: juni 03, 2013, 14:39:19 pm » |
|
"- Mulighet for å se gærninger bruke bilene sine for det de er verdt." ... eller dama sin bil for det den er verdt! Og ikke rakk jeg å prøve en runde engang da jeg kom hjem fra Bodø... Buhu! Neste år! Da... er det ikke lov å be meg i bryllup!!! Barry så sliten ut, men gubben var strålende fornøyd med bilen, selv om den gooodt kunne hatt litt mer drag på langstripa. Aldri fått så mye skryt for den "dumme, rustne bobla" mi før, jeg! 
|
|
|
Loggført
|
Unnasluntrer hos Harry von Kaaten Racing Team
|
|
|
54Boble
Nybegynner

|
 |
« Svar #10 på: juni 03, 2013, 14:47:04 pm » |
|
Kalenderen er kryssa av! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Kjetil1985
Supermedlem

|
 |
« Svar #11 på: juni 03, 2013, 14:57:20 pm » |
|
kalender krysset av  gleder meg allerede må gå ann arrangere noe fler treff der utover sommeren? 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #12 på: juni 03, 2013, 18:51:33 pm » |
|
Som unga sier: Er vi fremme snart? Er gira på å kjøre mer jeg!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

:: DKL ::
|
 |
« Svar #13 på: juni 03, 2013, 20:05:40 pm » |
|
Som unga sier: Er vi fremme snart? Er gira på å kjøre mer jeg! Kom til rogaland 14-16 jubi da så er det bare å fortsette:-)
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #14 på: juni 03, 2013, 22:55:09 pm » |
|
Dama har bil til å trekke med og førerkort for henger. Får prøve å lure med meg hu også da  Mangler bilhenger men... Juni?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #15 på: juni 03, 2013, 23:54:39 pm » |
|
Dama har bil til å trekke med og førerkort for henger. Får prøve å lure med meg hu også da  Mangler bilhenger men... Juni? hehe ja, Juni :-) Bomma litt på iphonen. Det er alltid hyggelig når noen kjører vestover på treff også og dere er hjertelig velkomne.
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017  "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #16 på: juni 04, 2013, 14:35:36 pm » |
|
kult. Skal prøve å få lånt en bilhenger. Støykrav på banen?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
TrettenNullTo
Supermedlem

|
 |
« Svar #17 på: juni 04, 2013, 17:15:33 pm » |
|
Må bytte noen hjullagere, få motor til å fungere som den skal og huske bensinkanner. Så skal jeg kutte noen sekunder til neste år. Ikke lenge igjen nå 
|
|
|
Loggført
|
Follo VW Klubb
SCC 14,257
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem

|
 |
« Svar #18 på: juni 04, 2013, 19:45:50 pm » |
|
kult. Skal prøve å få lånt en bilhenger. Støykrav på banen?
Ikke som jeg er bekjent
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #19 på: juni 06, 2013, 08:54:35 am » |
|
Da er første innlegget redigert og supplert.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #20 på: juni 06, 2013, 15:01:19 pm » |
|
Usikker, men regner dette som siste helga i mai, og da er det isåfall kræsj med Bug-camp 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #21 på: juni 06, 2013, 15:59:05 pm » |
|
Ok. Jeg regnet det som første i juni, men da må vi snakke sammen og bli enige. Noen fra VWACM som vet når Bug Camp blir neste år?
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #22 på: juni 07, 2013, 15:02:04 pm » |
|
Usikker, men regner dette som siste helga i mai, og da er det isåfall kræsj med Bug-camp  Da har jeg fått bekreftet at Bug Camp blir helga før, så da skal det gå bra å unngå kræsj.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
H-MEK
Supermedlem

|
 |
« Svar #23 på: juni 07, 2013, 23:55:48 pm » |
|
Usikker, men regner dette som siste helga i mai, og da er det isåfall kræsj med Bug-camp  Da har jeg fått bekreftet at Bug Camp blir helga før, så da skal det gå bra å unngå kræsj. Supert 
|
|
|
Loggført
|
Henning Tlf 408 26 388
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #24 på: juni 08, 2013, 00:07:07 am » |
|
Viss gløden kommer tilbake, skal jeg stille med grise lav turbodiesel trimma splittbuss 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #25 på: juni 08, 2013, 00:18:03 am » |
|
Viss gløden kommer tilbake, skal jeg stille med grise lav turbodiesel trimma splittbuss  Bare den går på to hjul i svinga så er det greit
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem

Ække laft før du henger igjen på brosteinen
|
 |
« Svar #26 på: juni 08, 2013, 00:21:35 am » |
|
Viss gløden kommer tilbake, skal jeg stille med grise lav turbodiesel trimma splittbuss  Bare den går på to hjul i svinga så er det greit Satser heller på å bruke hele bredden på svingen (driftingbuss) 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lowlife
Supermedlem

|
 |
« Svar #27 på: juni 10, 2013, 21:04:00 pm » |
|
Jeg begynte med litt forsiktig promotering på Bug Run. Snakket med en del folk når jeg var ved bilen. Får vi lurt en svenske dit, er treffet plutselig internasjonalt.
 DSC00986.JPG (6.66 KB. 384x512 - vist 514 ganger.) Kjempetakk til Arild som fortalte om HMR på høytaleranlegget på Mantorp!
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Dewil
Supermedlem

|
 |
« Svar #28 på: juni 10, 2013, 21:42:55 pm » |
|
Kångøøøh! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Lars Johansen
Supermedlem

|
 |
« Svar #29 på: juni 12, 2013, 02:39:32 am » |
|
Dette treffet måtte dessverre vike i år pga utenlandsopphold  Vi stiller i 2014! 
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
|