Hei. Jeg synes det er helt topp å ha det som det er nå. Ser ikke behovet for en FB-gruppe å følge med på i tillegg
Jeg snakker av erfaring, der jeg er noe "lei" av dobbeltforum fra andre klubber jeg er med i. Det vil si at jeg må følge med både på web-forum og så i tillegg FB-gruppen også, for å få med meg alt som skjer i de klubbene (
HVK og VACN). Et annet poeng er at ikke alle heller er på FB, (jeg er det ja) så da går vi glipp av de der

Dette forumet slik det er her på VWNorge.no fungerer nå veldig bra det.
Vi har ikke noe formell ledelse i NRVWK
(enda?). Utgangspunktet for denne NRVWK' siden på VWNorge var en gjeng som pratet om dette på SCC i fjor og så tok heldigvis en av de tak i saken og fikset oss en egen gruppe her på VWNorge i samråd med Moderator på VWNorge
Jeg skjønner ikke helt hva som er uoversiktlig her. Vi hadde en god VW samling for oss den 18.mars (
link, trykk her), og da var vi 16 stykker fra Nord Rogaland samlet. Da fikk vi endelig en oversikt på hvem som er hvem, og hvor vi ulike bor

Fint hvis du kan skrive sted i din bruker forresten, så det er lettere å vite hvor du også bor +skrive bil i sigaturen.
Et tips: Hvis du vil få med deg alt av nye innlegg som kommer her i NRVWK på VWNorge så trykk på "VARSLING" når du er på forsiden vår (
link her). Da får du tips på epost straks det blir opprettet et nytt innlegg

Jeg har en slik varsling her og det funker veldig bra.
(så slipper å gå innom FB for å sjekke om det er noe nytt i "NRVWK" der....og slipper all den reklamen der)