Jeg har montert foran på min, det er CB Performance sine. Virka ihvertfall bra i går, da jeg kom rundt en sving i 65-70, og møtte en flokk syklister og en bil som absolutt skulle forbi, kom rett imot inn mot svingen jeg kom ut fra. Hadde jeg hatt de originale ovalbremsene, kunne det raskt ha smelt

Mine bygger noe breiere sporvidde, har ørlite subbing ved sving og humpler samtidig. Mulig det er bedre med nyere forskjermer, jeg har originale ovalskjermer som bygger langt ned. Så mulig jeg burde hatt et sett som ikke bygger utover. Men fyller pent ut hjulbua nå, med originalfelg.
Originalt følger det med stålommspunnet slange med banjobolt, denne har en tendens til å løsne når man svinger, hvis den ikke blir støttet opp. Jeg satte på et 200mm bremserør og en brakett på kaliperen, før originalslangen. Ser foreløpig greit ut.
CB-settet var lett å montere, virker helt greit. Men skal du ha godkjent med ivrig maskinist, er vel CSP det du skal ha.
Er vel denne jeg har:
http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=4202Står endel om forskjellige kit på theSamba, EMPI sitt sett har ikke alltid hatt like gode tilbakemeldinger som CB sine.