juni 19, 2025, 21:42:15 pm
Velkommen,
Gjest
. Vennligst
logg inn
eller
registrer deg
.
Har du ikke mottatt
e-post for aktivering
?
1 time
1 dag
1 uke
1 måned
Alltid
Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Hovedside
Hjelp
Søk
Logg inn
Registrer
VWNorge
>
Forum
>
Teknisk, teori og praksis
>
Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
Sider: [
1
]
Skriv ut
Skrevet av
Emne: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere. (Lest 1506 ganger)
vk
Medlem
Innlegg: 238
Bosted: Tønsberg
Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
på:
juni 23, 2013, 19:17:29 pm »
Hei.
Har en 2 L type 4 motor, motor kode GE med hydrauliske løftere som ikke holder på trøkket. Kan jeg sette inn vanlig type ?
Mvh Vidar
Loggført
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen
Sv: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
Svar #1 på:
juni 23, 2013, 22:41:33 pm »
ja det går.
ellers finnes det nye hydrauliske til omtrent samme pris.
Loggført
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
GeirH
Supermedlem
Innlegg: 552
Bosted: Borgen, ca. 4 mil nord for Oslo.
Sv: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
Svar #2 på:
juni 23, 2013, 23:05:52 pm »
Mener å huske det er forskjell på støtstanglengde på mekaniske/hydrauliske løftere.
Loggført
Har laaang VW-pause.
vk
Medlem
Innlegg: 238
Bosted: Tønsberg
Sv: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
Svar #3 på:
juni 24, 2013, 05:59:07 am »
Takker for svar.
Loggført
Dewil
Supermedlem
Innlegg: 7541
Bosted: Moss
"Opinions are like assholes...everyone has one"
Sv: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
Svar #4 på:
juni 24, 2013, 07:57:51 am »
Sjekk kamakselen før du evt bytter løftere, pleier å være utslitt.
Loggført
Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
Facebook.com/HerbieMemorialRun
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen
Sv: Spørsmål angående hydrauliske ventilløftere.
«
Svar #5 på:
juni 24, 2013, 09:15:40 am »
hydraulsike løftere blir tomme over tid ved lagring da en eller annen løfter alltid står under press fra ventilfjøren og vil bli pumpet "tom"
sånn att motoren vil tikke en del ved oppstart til den er fyllt opp.
Loggført
-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Sider: [
1
]
Skriv ut
Gå til:
Vennligst velg en destinasjon:
-----------------------------
Forum
-----------------------------
=> Snikk-snakk
=> Originalprat
===> Krigsmodeller
===> Type 1 1946-1957
===> Type 1 1958-1967
===> Type 1 1968-1979
===> 1302/1303
===> Type 2
===> Type 3 og 4
===> Ghia
=> Problemløseren
=> Teknisk, teori og praksis
=> Smak og behag
===> German/Euro-look
===> Rat-look
===> Resto-look
===> Cal-look
===> Old speed
===> Porsche-look
===> Ombygd
===> Drag-race
===> Rundt og rundt/bakkeløp
===> Buggy
=> Hva skjer?
=> Forumexpressen
=> Prosjektgarasjen
-----------------------------
Bruktbørsen
-----------------------------
=> Biler selges
=> Biler ønskes kjøpt
=> Deler selges
=> Deler ønskes kjøpt
=> Eksterne salgs linker
=> Tilbud fra forhandlere
===> Boblegården
===> Dalhems
===> Gasolin
===> Grelland
===> HotShop
===> SCC
===> T-Mek AS
-----------------------------
Min klubb
-----------------------------
=> Agder VW klubb
=> Die Käfer Loge (DKL)
=> Folkevognklubben Østfold
===> Klubb snakk
===> Hva skjer
=> Folk&Vogn
=> Follo VW Klubb
=> Inntrøndelag Volkswagen klubb
=> LP
=> Nord-Rogaland VW Klubb
=> Salten VW
=> Screwdrivers
=> Seaside Volkswagen-club
=> Stormtroopers
=> Sør-Rogaland VW Klubb
=> Telehiv Jumpers Vestfold
===> Hva skjer?
=> Totenbugs
=> Trondheim VW Klubb
=> Vestfold Aircoolers
===> Klubbsnakk
===> Hva skjer
=> Veteran Schwimmwagen Norden
=> Volkswagen Auto Club Mjøsa
=> Volks West
===> Treff og turer
Henter...