Nå gikk turen hjemover igjen & vi var 3stk som slo følge ut fra Chimay, vi blei 2stk etter ganske kort tid, da Mags blei borte for oss i første tettsted & GPS en min ville tydeligvis en annen vei enn den han kjørte... Tok første matbit etter å ha entret Tyskland & deretter en overnatting på en rasteplass. Litt kjipt da vi oppdaget at noen hadde rappa koppen på hengerfestet til Stian. Det stod Westfalia på den!

Dagen etter tok vi en stopp innom Hannover(måtte ha no parts til en av de andre bruksbilene) Videre ble det autobahn banking opp til Flensburg, etter litt handling i "parken" tok vi turen videre til Danmark hvor vi fant en fin campingplass for natten, plassen var egentlig stengt for kvelden, men når sjefen så bilene våre, så var det ingen problem & vi var hjertelig velkomne. Dagen etter ble det å kjøre over bruene til Sverige, hvor vi hadde et stopp innom noen slektninger av meg før vi tok kvelden i nærheten av Bengtsfors. Dagen etter var det bare en liten tur innom matbutikken i Sverige før det bar hjemover. Det blei totalt drøye 340mil på meg & min 69mod Bayvindow på denne turen & bortsett fra trøbbelet med dynamoen helt i starten av turen, har det ikke vært et feilslag på den! Gikk med kun ca 360liter bensin på turen! Og det beste av alt jeg hadde ikke antydning til å være sliten eller lei av å kjøre denne bilen etterpå, hadde jeg hatt flere feriedager kunne jeg lagt ut på en tilsvarende tur dagen etter!

Iphone.1.7.2013 047.jpg (44.45 KB. 640x478 - vist 247 ganger.)
Måtte bare ha med dette bildet som illustrerer hvor mye avgifter vi har på nye biler i Norge!

Utgjorde ca 235K da bildet ble tatt..Prisen på bilen altså, ikke avgiften i Norge.

Iphone.1.7.2013 049.jpg (32.99 KB. 640x478 - vist 219 ganger.)
Knallvær som det var mest av på hele turen

Iphone.1.7.2013 050.jpg (44.33 KB. 640x478 - vist 224 ganger.)
Fint bilde i speilet

Iphone.1.7.2013 052.jpg (45.14 KB. 640x478 - vist 243 ganger.)
Klarte jaggu å få servert maten i Danmark å

Bay arena.pdf (103.8 KB - lastet ned 140 ganger.)
Måtte jo ha med dette også

Takk til alle som vi ble kjent med på denne turen, det gjorde den om mulig enda bedre/triveligere. Håper vi treffes på et treff i nærmeste fremtid!